PMPG Polskie Media z wyższymi przychodami. Zysk w górę o 67 proc.

Grupa PMPG Polskie Media zanotowała w ostatnich trzech kwartałach br. 1,16% wzrost przychodów. Natomiast zysk netto zwiększył się o 67 proc.

asz
asz
Udostępnij artykuł:

Wynik EBITDA PMPG Polskie Media za trzy kwartały 2016 r. wyniosła 5,245 mln zł i była wyższa w porównaniu do tego samego okresu ub.r. o 69,5 proc. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 37,5 mln zł, czyli 1,16 proc. więcej w skali roku. Skonsolidowany zysk brutto wzrósł o 62,6 proc., do 5,2 mln zł. Zysk netto wyniósł 4,1 mln zł i był wyższy o 67,2 proc.

 - Prognozowaliśmy w oparciu o konserwatywne założenia i obecne wyniki pokazują, że ta prognoza jest bezpieczna. Nowe projekty mogą być wsparciem dla wyników w IV kwartale, a tak naprawdę efekty obecnych działań widoczne będą dopiero w budżecie 2017 r. - mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media. Podkreśla, że zachowanie stabilnego poziomu przychodów na trudnym rynku prasowym świadczy o tym, że podjęte działania, w tym m.in. reorganizacja działów sprzedaży i automatyzacja części procesów, przynoszą oczekiwane efekty. - Biorąc pod uwagę, że nasza działalność charakteryzuje się sezonowością i największe projekty realizowane są w IV kwartale, takie wyniki dają podstawy do optymizmu - dodaje Lisiecki.

Na początku listopada walne zgromadzenie akcjonariuszy PMPG Polskie Media upoważniło spółkę do skupienia w ciągu pięciu lat jej akcji stanowiących maksymalnie 20 proc. kapitału zakładowego. Wartość akcji PMPG na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie wynosi obecnie 4,06 zł.

asz
Autor artykułu:
asz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa