SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pół miliona widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

Nowy popołudniowy talk-show TVN-u “Między kuchnią a salonem” po czterech odcinkach gromadzi średnio 500 tys. widzów. Stacja w czasie emisji magazynu wygrywa tylko z Polsatem.

Udział programu, który emitowany jest w dni powszednie o 14.55, w grupie 4+ wynosi 9,81 proc., a w komercyjnej 16-49 – 12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością dotąd cieszył się premierowy odcinek show, który w poniedziałek 4 października obejrzało 660 tys. osób.

Rok temu, w paśmie emisji “Między kuchnią a salonem”, TVN oglądało więcej widzów – bo 630 tys. osób, a udział stacji też był wyższy i wynosił odpowiednio 11,78 proc. i 13,83 proc.

W czasie nadawania talk-show TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Liderem w tym czasie jest TVP 1 (nadaje “Wiadomości”, “Politykę przy kawie” i “Modę na sukces” i ma 21,11 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje TVP 2 (“Czas honoru”, “M jak miłość”, 13,62 proc.). Gorzej od TVN-u wypada Polsat (serial “Tak kochanie”, 8,68 proc.) W grupie komercyjnej TVN też jest trzecia, ale więcej widzów od niej mają tu Dwójka i Polsat, a mniej Jedynka.

Z danych wynika, że “Między kuchnią a salonem” oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 20 do 29 lat, od 50 do 54 lat i powyżej 60. roku życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Między kuchnią a salonem” to popołudniowy magazyn, kierowany głównie do kobiet, w którym znaleźć można rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesu i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany jest z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadzą na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska.
 



Oglądalność “Między kuchnią a salonem" odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
04-10-2010661 06713,04%16,81%
05-10-2010525 0539,69%12,19%
06-10-2010400 9308,15%9,61%
07-10-2010423 2468,25%9,25%
Średnia503 9989,81%12,00%


 
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 11 087 52921,11%10,99%
TVP 2701 82713,62%14,99%
TVN – Między kuchnią...503 9989,81%12,00%
Polsat447 0278,68%12,63%


 
Profil widowni produkcji

WIRTUALNEMEDIA.PLADH %AFF
PłećMężczyźni33,97%71
 Kobiety66,03%127
Wiek 4-93,88%65
  10-154,57%65
 16 - 192,69%46
 20 - 248,72%107
 25 - 2912,33%139
 30 - 346,86%84
 35 - 395,74%81
 40 - 443,39%53
 45 - 496,61%93
 50 - 5412,28%149
 55 - 595,90%78
 60+27,02%139
Wlk. miastaWieś32,30%83
 < 50 tys.30,07%125
 50-100 tys.7,67%90
 100-200 tys.9,89%124
 > 200 tys.20,07%99
ZawódTop management4,42%57
 Pracownicy średniego szczebla13,71%95
 Pracownicy fizyczni i rolnicy20,63%102
 Emeryci35,35%142
 Inni25,88%79
WykształceniePodstawowe44,31%96
 Średnie35,20%119
 Wyższe12,04%105
 Inne8,45%65


 

Dołącz do dyskusji: Pół miliona widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
żenujaco słaby program i koszmarnie nudny
odpowiedź
User
ula
Nawet nie zauważyłam, że cos takiego jest...
odpowiedź
User
xx
Program żenada o niczym... a prowadzące (zwłaszcza Olga Kwiecińska) totalnie nietrafione...
odpowiedź