SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Polish boy wanted” to zapowiedź kampanii reklamowej odzieży Reserved (wideo)

Opublikowany kilka dni temu klip, w którym dziewczyna z USA szukała chłopaka z Polski, to teaserowa odsłona kampanii reklamowej odzieży Reserved (produkowanej przez LPP). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives.

Article

W klipie, który pojawił się na YouTubie w piątek, dziewczyna o pseudonimie Dee Dee opowiedziała, że parę miesięcy temu w czasie podróży po Europie na koncercie zespołu z Nowego Orleanu poznała chłopaka z Warszawy, który bardzo jej się spodobał. Wie jedynie, że chłopak ma na imię Wojtek i jak wygląda. Dziewczyna prosiła wszystkich o pomoc w skontaktowaniu się z Wojtkiem.

Klip cieszył się dużą popularnością w social media - komentowało go wielu twórców internetowych, pojawiły się też odpowiedzi i parodie. Poinformowały też o nim niektóre serwisy internetowe oraz programy telewizyjne i radiowe.

Do środy oryginalna wersja klipu zanotowała na YouTubie ponad 1,6 mln obejrzeń.

W środę okazało się, że spot jest zapowiedzią kampanii reklamowej odzieży Reserved. Drugi, dłuższy klip pokazuje, jak Dee Dee przyjeżdża z zespołem z Nowego Orleanu do Warszawy.

 

 

Akcję przygotowała agencja Warsaw Creatives.

Jej szef Pawał Walicki i senior PR & project manager Linda Czerniawska w rozmowie z Maciejem Budzichem, autorem bloga Mediafun.pl, wyjaśnili, że celem kampanii jest promowanie marki Reserved wśród mężczyzn. Kampania ma też podkreślać, że polscy mężczyźni są wartościowi i atrakcyjni.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Polish boy wanted” to zapowiedź kampanii reklamowej odzieży Reserved (wideo)

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
Brawo Reserved!!!

I to jest pomysł!!!
17 69
odpowiedź
User
dyro
Hmm... moi znajomi odebrali to oszustwo negatywnie. Są oburzeni, że to reklama. Ja mam mieszane odczucia. Ciekawe, jaka będzie średnia reakcji i czy marka zyska, czy straci.-
75 5
odpowiedź
User
pozdrawiam
będzie mega hejt
77 0
odpowiedź
User
Buu
"fake news" mówimy NIE czyli Reserved mówimy nara.
82 4
odpowiedź
User
zniesmaczony
fake advert
43 0
odpowiedź
User
ja
tragedia! wiele osób czuje się emocjonalnie oszukanych, bo naprawdę, w świecie gdzie jest tyle zła, nadal jest wiara w prawdziwe uczucia i emocje, a to się okazało kolejną manipulacją
60 3
odpowiedź
User
Jacek
Korporacje wykończą spontaniczne akcje internetowe za 3....2.....1
53 1
odpowiedź
User
Gargamel
Reserved - tandetne peudoekakluzywne szmaty sztyte przez azjatyckich niewolników zatrudnionych w obozach pracy dodatkowo za drogie od kilku lat. Tak samo tandetna jest ta prostacka pseudoreklama szmat. Ale najważniejsze w tej całej historii jest pokazanie intelektualnego szlamu pani Lindy i jej kreatywnych współpracowników.
54 3
odpowiedź
User
tomasz iilg
Idąc dalej tym tropem, niedługo już nikt nikomu nie będzie ufał i wszędzie wszyscy będą wietrzyć oszustwo, pułapkę czy podstęp. Jakóbiak, Reserved - kto jeszcze chciałby żerować na ludzkiej naiwności i zrobić z bliźniego idiotę? Tak zamierzacie budować wiarygodność swojej marki/osoby?
38 0
odpowiedź
User
Joanta Kołodziejczak
przed reklamą vizira mamy planszę informującą, że to reklama. ten viral wiele osób udostępniało w dobrej wierze. następnym razem ktoś naprawdę będzie potrzebował pomocy, ale wszyscy go oleją podejrzewając kolejną kampanię.
32 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing