„Polityka” dodaje film „Pod Mocnym Aniołem”. Chce zwiększyć sprzedaż

Do części nakładu najnowszego numeru tygodnika „Polityka” dołączono premierową płytę DVD z filmem Wojciecha Smarzowskiego „Pod Mocnym Aniołem”. Zabieg ten ma przyczynić się do zwiększenia sprzedaży pisma.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Polityka” dodaje film „Pod Mocnym Aniołem”. Chce zwiększyć sprzedaż

„Polityka” po raz pierwszy dołączyła do wydania płytę z filmem. Piotr Zmelonek, dyrektor wydawniczy "Polityki" mówi Wirtualnemedia.pl, że ma to przede wszystkim wpłynąć na zwiększenie sprzedaży nakładu tygodnika. - Chodzi też o aspekt finansowy, nie ukrywamy, że chcemy zarobić - dodaje Zmelonek.

Wydawca nie wyklucza, że do kolejnych numerów „Polityki” również będą dokładane dodatki filmowe. Szczegółów jednak nie zdradza.

Wydanie z dodatkiem kosztuje 29,99 zł. Cena „Polityki” bez płyty DVD nie ulega zmianie i wynosi 5,90 zł Sprzedaż wydania z filmem „Pod Mocnym Aniołem” wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu, prasie i internecie (m.in. serwisy społecznościowe). Kampanię przygotował dział promocji wydawcy.

Płyty DVD z filmami dołączają od jakiegoś czasu konkurencyjne tygodniki opinii - "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) i "Wprost" (AWR "Wprost").

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż „Polityki” wynosiła 120 964 egz. (zobacz dane wszystkich dzienników ogólnopolskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]