Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w czerwcu 2014 roku wyniósł 0,76 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 1,3 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 9,59 proc. do 0,66 proc.Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał o 25 proc. do poziomu 0,18 proc.Oczko niżej uplasowała się nowa stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja br. Jej średni udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,13 proc. Należy podkreślić fakt, iż kanał ten oglądać można tylko w Cyfrowym Polsacie oraz na platformie nc+ (zobacz dane oglądalności tej stacji).Piąte miejsce zajął kanał Stars.tv, którego udział poszedł do góry o 125 proc. i wyniósł 0,09 proc.Największym wzrostem udziału, wynoszącym 400 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka. Średni udział tego kanału w czerwcu br. wyniósł 0,05 proc. W rankingu stacja ta zajęła miejsce dziewiąte.Z kolei największy spadek udziału - o 57,89 proc. do 0,08 proc. - zanotował kanał ITV, który spadł z miejsca czwartego na szóste.

Z kolei w grupie widzów w wieku 16-49 lat liderem w czerwcu br. była stacja Eska TV, której udział wyniósł 1,17 proc., tyle samo ile rok wcześniej Drugą lokatę zajęło Polo TV (również 1,17 proc. udziału, do góry o 0,86 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (0,34 proc., - 20,93 proc.).Największym wzrostem (o 250 proc.) w tym ujęciu pochwalić mógł kanał Stars.tv. Z kolei najwięcej straciła stacja ITV - było to 57,14 proc.











