Udział w rynku telewizyjnym kanału Polo TV w lipcu 2013 roku wyniósł 1 proc. W stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 80,7 proc. Stacja ta nadaje na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
Na drugie miejsce z pierwszego spadła Eska TV, której udział zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 80,8 proc. i ostatecznie wyniósł 0,85 proc. Stacja ta również dostępna jest naziemnie na MUX-1.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansował kanał 4fun.tv. Jego udział w analizowanym okresie zmalał jednak o 17,9 proc. do poziomu 0,30 proc.
Natomiast z miejsca trzeciego na czwarte spadła Viva Polska. W zeszłym miesiącu jej wynik również wyniósł 0,30 proc., ale po spadku o 35,5 proc.
Na dziewiątej pozycji znalazła się nadająca od października ub.r., a monitorowana od marca br. stacja muzyczna Stars.tv, dostępna niekodowanie z satelity Hot Bird i w małych kablówkach. Jej udział w badanym miesiącu wyniósł 0,04 proc.

Z kolei największy spadek odnotowała plasująca się na ostatnim miejscu w zestawieniu stacja Kino Polska Muzyka. Jej udział zmniejszył się bowiem o 60,6 proc. do ponad 0,01 proc.
Wśród kanałów młodzieżowych pozycję lidera zajęło MTV Polska, którego udział po wzroście o 3,8 proc. wyniósł 0,17 proc.
Natomiast wynik konkurencyjnego AXN Spin to 0,02 proc. Stacja ta jednak nadaje dopiero od stycznia ub.r., zaś do pomiaru telemetrycznego kanał ten włączony został w styczniu br.
Zasięg techniczny AXN Spin wynosi ponadto ok. 13,9 proc. gospodarstw domowych i jest znacznie mniejszy od zasięgu MTV Polska (50,6 proc.).
Z kolei w grupie widzów w wieku 13-29 lat liderem w lipcu br. była stacja Eska TV, której udział wzrósł tutaj o 93,6 proc. do poziomu 2,75 proc. Z miejsca czwartego na drugie awansowało Polo TV (1,84 proc. udziału, do góry o 154,3 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do kanału 4fun.tv (1,03 proc., - 6,2 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu (aż o 194,4 proc.) pochwalić się mógł kanał Rebel.tv. Z kolei najwięcej straciła stacja VH1 - było to 40,9 proc.
Najchętniej oglądaną pozycją w kanałach muzycznych w lipcu 2013 roku był festiwal „Disco Hit Festival Kobylnica”, który na antenie Polo TV obejrzało 219 tys. widzów. Ogółem pozycje z anteny tej stacji w zestawieniu dziesięciu topowych programów zajęły wszystkie miejsca.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.











