WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Polo Koktajl” i „Miłość w rytmie disco 3” jesienią w Polo TV

Gorący temat

Wydawca i byli dziennikarze „Wprost” odpowiadają „Gazecie Wyborczej”: postępowaliśmy rzetelnie, tekst niegodny i krzywdzący

3

Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry

2016-09-13 A A A KOMENTARZE: 5 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W sierpniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, a najwięcej straciła Viva Polska.

Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. 4Fun Fit & Dance o 200 proc. do góry

Udział naziemnego kanału Polo TV w sierpniu 2016 roku wyniósł 0,83 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 15,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.

Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zwiększył się o 5,26 proc. do 0,60 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej udział wyniósł 0,21 proc. (bez zmian).

Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w sierpniu br. uplasował się na poziomie 0,15 proc., po spadku o 25 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Fit & Dance, której udział poszedł do góry do 0,06 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 8.).

Z kolei największy spadek, wynoszący 41,67 proc. do 0,07 proc., zanotowała Viva Polska, która w zestawieniu spadła z lokaty 5. na 7.

Stacja

Wszyscy 4+

Dynamika

sierpień 2015

sierpień 2016

SHR %

SHR %

%

Polo TV

0,98%

0,83%

-15,31%

Eska TV

0,57%

0,60%

5,26%

Disco Polo Music

0,21%

0,21%

0,00%

4FunTV

0,20%

0,15%

-25,00%

Power TV

0,05%

0,07%

40,00%

Stars.tv

0,07%

0,07%

0,00%

Viva Polska

0,12%

0,07%

-41,67%

4FUN FIT&DANCE

0,02%

0,06%

200,00%

Kino Polska Muzyka

0,09%

0,06%

-33,33%

Vox Music TV

0,04%

0,05%

25,00%

4FUN HITS

0,02%

0,04%

100,00%

TO!TV

0,05%

0,03%

-40,00%

VH1

0,03%

0,02%

-33,33%

Muzo.tv

0,01%

0,01%

0,00%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w sierpniu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 9,40 proc., wyniósł 1,35 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,06 proc. udziału, do góry o 12,77 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,35 proc.; + 6,06 proc.).

Największym wzrostem (o 266,67 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się też mógł kanał 4Fun Fit & Dance. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (50 proc.) stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,03 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

Dynamika

sierpień 2015

sierpień 2016

SHR %

SHR %

%

Polo TV

1,49%

1,35%

-9,40%

Eska TV

0,94%

1,06%

12,77%

Disco Polo Music

0,33%

0,35%

6,06%

4FunTV

0,38%

0,30%

-21,05%

Power TV

0,09%

0,16%

77,78%

Viva Polska

0,20%

0,14%

-30,00%

4FUN FIT&DANCE

0,03%

0,11%

266,67%

Kino Polska Muzyka

0,14%

0,11%

-21,43%

Stars.tv

0,12%

0,11%

-8,33%

Vox Music TV

0,08%

0,10%

25,00%

4FUN HITS

0,05%

0,07%

40,00%

TO!TV

0,06%

0,05%

-16,67%

VH1

0,06%

0,03%

-50,00%

Muzo.tv

0,03%

0,02%

-33,33%

Autor: mk

Wiecej informacji: Polo TV, kanał muzyczny, 4Fun Hits & Dance

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej