Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2015 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 18,46 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 23,64 proc. do 0,42 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc. po spadku o 11,11 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 18,18 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 11. na 8.).

Największy spadek, wynoszący 80 proc., zanotował kanał 4fun Fit & Dance, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,01 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 9. na 14. Do 24 czerwca br. stacja nadawała pod nazwą TV Disco.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-na-czele-kanalow-tematycznych-polsat-sport-mocno-do-gory-top-25 ##
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 16,49 proc., wyniósł 1,13 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,73 proc. udziału, w dół o 21,51 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,31 proc.; spadek o 3,13 proc.).
Największym wzrostem (o 50 proc. do 0,09 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Vox Music TV. Z kolei najwięcej (64,71 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.











