Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym

Biuro reklamy Polsat Media od połowy sierpnia część oferty reklamowej platformy internetowej Ipla będzie sprzedawała w modelu programatycznym.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym

Polsat Media uzasadnia, że rozpoczęcie sprzedaży reklam w Ipli w modelu programatycznym to naturalny krok w obliczu silnie rosnącego zainteresowania automatyzacją zakupów i redukowaniem kosztów dotarcia kampanii reklamowych w internecie.

- Od dłuższego czasu prowadzimy testy sprzedaży w modelu programatycznym. Testowe kampanie zakończyły się sukcesem, w związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić ten model jako uzupełnienie naszej klasycznej oferty - opisuje Wojciech Niesiobędzki, client service director w Polsat Media odpowiedzialny za wdrożenie modelu programmatic

Szczegółowe warunki sprzedaży w modelu programatycznym będą ustalane indywidualnie z reklamodawcami i domami mediowymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]