WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Cloud Technologies i Media Direction zaczynają współpracę

Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym

2017-08-11 A A A KOMENTARZE: 5 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Biuro reklamy Polsat Media od połowy sierpnia część oferty reklamowej platformy internetowej Ipla będzie sprzedawała w modelu programatycznym.

Polsat Media zaczyna sprzedaż oferty reklamowej Ipli w modelu programatycznym

Polsat Media uzasadnia, że rozpoczęcie sprzedaży reklam w Ipli w modelu programatycznym to naturalny krok w obliczu silnie rosnącego zainteresowania automatyzacją zakupów i redukowaniem kosztów dotarcia kampanii reklamowych w internecie.

- Od dłuższego czasu prowadzimy testy sprzedaży w modelu programatycznym. Testowe kampanie zakończyły się sukcesem, w związku z tym zdecydowaliśmy się wprowadzić ten model jako uzupełnienie naszej klasycznej oferty - opisuje Wojciech Niesiobędzki, client service director w Polsat Media odpowiedzialny za wdrożenie modelu programmatic

Szczegółowe warunki sprzedaży w modelu programatycznym będą ustalane indywidualnie z reklamodawcami i domami mediowymi.

Według badania Gemius/PBI w lipcu br. wszystkie strony i aplikacje internetowej Grupy Cyfrowy Polsat zanotowały 10,02 mln realnych użytkowników i 175,8 mln odsłon.

Autor: tw

Wiecej informacji: Polsat Media, Ipla, reklama internetowa, programmatic

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia