Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego ma PR managerkę

Aleksandra Lau-Wyzińska została PR managerką Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego ma PR managerkę
Aleksandra Lau-Wyzińska

Po 13 latach pracy ze związkiem pożegnała się Lidia Lukowska, odpowiedzialna dotychczas za komunikację i rozwój organizacji. Od 1 października br. obszar komunikacji i relacji z mediami będzie rozwijał się pod skrzydłami Aleksandry Lau-Wyzińskiej, nowej PR manager.

Lau-Wyzińska ze związkiem współpracuje od 2019 roku jako zewnętrzna konsultantka. Odpowiadała za komunikację zewnętrzną i współpracę z mediami, a także wspierała dział techniczno-regulacyjny i członkowski w komunikacji bieżących projektów. Od 1 października br. na nowo utworzonym stanowisku przejmie też pełną odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną w organizacji i będzie wspierać projekty z obszaru public affairs.

- Zmiany, jakim uległa nasza organizacja w ostatnich latach, są tak duże, że musiały znaleźć odzwierciedlenie również w podziale kompetencji w zespole, w strukturze biura – komentuje Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektorka generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

Aleksandra Lau-Wyzińska z branżą PR jest związana od ponad 13 lat. W tym czasie pracowała w agencjach PR (OBTK, RedLuck PR, Communicatio PR), prowadząc liczne projekty z obszaru PR korporacyjnego i produktowego, kampanie edukacyjne i informacyjne oraz działania z zakresu public affairs.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?