„Pomyśl zanim wrzucisz” - kampania do rodziców nt. zdjęć dzieci w internecie

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna akcję „Pomyśl zanim wrzucisz” przestrzegającą rodziców przed nieroztropnym umieszczeniem fotografii swoich dzieci w internecie, np. w serwisach społecznościowych. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Fundacja Dzieci Niczyje podkreśla, że każdego dnia miliony ludzi na całym świecie umieszczają zdjęcia swoich dzieci w portalach społecznościowych i na innych stronach, bo kochają swoje dzieci i chcą się nimi pochwalić. Jednak znajomi często udostępniają u siebie te zdjęcia, mając otwarte dla wszystkich profile. „Zdjęcie z netu zaczyna żyć swoim życiem. W efekcie fotografia  naszego ukochanego dziecka może trafić w miejsce i ręce osób, o których wolelibyśmy nawet nie słyszeć albo wrócić po wielu latach wyszperane przez złośliwych kolegów, świecąc gołą pupą w najmniej odpowiednim momencie” - opisuje Fundacja.

grafika

Dlatego w ramach akcji „Pomyśl zanim wrzucisz” specjalnie zaprojektowane ulotki ze zdjęciami dzieci będą wkładane za wycieraczki samochodów - na przełomie sierpnia i września prawie 2,5 tys. ulotek zostanie włożonych za wycieraczki aut w centrum Warszawy. „Z pewnością część z nich znajdzie się tam w towarzystwie ulotek agencji towarzyskich. Liczymy na to, że ten kontekst da do myślenia wszystkim rodzicom, do których trafi ta ulotka” - podkreśla Fundacja Dzieci Niczyje.

grafika

Kampanię przygotowało Łukasz Wojtasik z Fundacji Dzieci Niczyje oraz zespół z agencji Publicis w składzie: Paweł Merecz, Agnieszka Mazur, Marika Kierzkowska, Dagmara Witek-Kuśmider i Sławomir Figura.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia