Ponad 2 mln gogli do obsługi VR sprzedanych w 2016 r.

W 2016 r. na świecie sprzedanych zostanie ponad 2 miliony gogli służących do obsługi wirtualnej rzeczywistości - szacuje firma badawcza Canalys.

km
km
Udostępnij artykuł:
Ponad 2 mln gogli do obsługi VR sprzedanych w 2016 r.

Według Canalys, do 2020 r. globalna sprzedaż gogli do obsługi VR zwiększy się do 20 milionów sztuk.

W tym roku zdecydowaną większość omawianego rynku mają stanowić podstawowe gogle - oparte na innych urządzeniach, przeważnie poprzez połączenie kablem z pecetem. Tymczasem sprzedaż zaawansowanych gogli, które mogą działać niezależnie, ma sięgnąć ponad 100 tys. sztuk. Dane te uwzględniają wyłącznie gogle z wbudowanymi wyświetlaczami, a więc wykluczają także sprzedające się w milionach egzemplarzy urządzenia takie jak Samsung Gear VR czy Google Daydream View.

grafika

Liderem rynku jest Sony, którego zestaw PlayStation VR na konsolę PlayStation 4 ma w tym roku sprzedać się w liczbie ponad 800 tys. sztuk, przy niecałych 3 miesiącach dostępności. Drugie miejsce ma należeć do HTC Vive (ok. 500 tys.), a trzecie – do Oculus Rift od Facebooka (blisko 400 tys.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"