Ponad 7 mln widzów "M jak miłość", "Teleexpress” i „Wiadomości” na podium

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności w polskiej telewizji był serial „M jak miłość”, a kolejne dwa miejsca zajęły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Wśród programów rozrywkowych największą widownię miał „Rolnik szuka żony”, a tuż za nim znalazł się finałowy odcinek „Tańca z Gwiazdami”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Ponad 7 mln widzów "M jak miłość", "Teleexpress” i „Wiadomości” na podium
M jak miłość

W okresie od 9 do 15 listopada br. najwięcej widzów tradycyjnie zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek zobaczyło 7,07 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 41,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się nadany w niedzielę w TVP1 „Teleexpress”, który zgromadził przed telewizorami 4,92 mln widzów (34,09 proc. udziału), a trzecia pozycja należała do specjalnego, niedzielnego wydania „Wiadomości”, emitowanego z Paryża. Oglądało je 4,87 mln osób przy udziale na poziomie 27,80 proc. Oba programy poświęcone były piątkowym zamachom w Paryżu i zdarzeniom po nich.

Czwarte miejsce zajął emitowany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, będący jednocześnie najpopularniejszym programem rozrywkowym w telewizji. Obejrzało go 4,86 mln widzów przy udziale wnoszącym 28,77 proc. Oczko niżej znalazł się serial „Ojciec Mateusz” (też TVP1; 4,82 mln widzów; 29,34 proc. udziału).

Druga lokata wśród programów rozrywkowych należała do „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Finałowy odcinek tanecznego show przyciągnął w piątek do Polsatu średnio 3,57 mln widzów przy udziale wynoszącym 21,86 proc. Kolejne miejsce w tej kategorii zajął teleturniej „Jaka to melodia?” (TVP1; 3,54 mln; 28,31 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,46 mln widzów i 35,04-proc. udział.

Druga pozycja należała do transmitowanego w TVP1 w piątek meczu towarzyskiego w piłce nożnej Polska-Islandia (1,96 mln widzów; 30,37 proc. udziału), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (1,79 mln; 24,12 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych. Czwarte miejsce zajęły „Fakty” TVN z 1,58 mln widzów.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął reality-show TVN  „Kuchenne rewolucje”, który obejrzało 1,44 mln widzów przy udziale wynoszącym 22,11 proc. Kolejne miejsca w tej kategorii należały do takich programów, jak: „Mam talent!” (TVN; 1,29 mln; 19,60 proc.) oraz „Nasz nowy dom” (Polsat; 1,21 mln; 19,54 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa