“Poranek TVP Info” nadawany równolegle w TVP1

Telewizyjna Jedynka od zeszłego piątku transmituje równolegle “Poranek TVP Info”. Widzowie TVP1 oglądać go mogą w dni powszednie między 5.55 a 8.00 zamiast “Kawy czy herbaty?”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Nasi widzowie oczekują rano przede wszystkim aktualnych informacji i dlatego na sezon wakacyjny, kiedy musimy oszczędzać, TVP1 połączyła siły z TVP Info - mówi nam Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy Telewizji Polskiej.

TVP1 z powodu oszczędności na wakacje zdjęła codzienne wydania “Kawy czy herbaty?”, nadawane w sezonie od poniedziałku do piątki między 6.00 a 8.00. Program latem będzie emitowany tylko w piątki. Pierwotnie miał zaczynać się o 7.00, ale po decyzji o retransmisji pasma TVP Info będzie startować o 9.00. Wakacyjna “Kawa czy herbata?” nadawana będzie z różnych miejscowości, np. 12 lipca br. Paweł Pochwała poprowadzi magazyn z Bełżca w woj. lubelskim. Natomiast Podczas Tour de Pologne (w okresie od 27 lipca do 3 sierpnia br.) poranny program ma być na antenie codziennie.

Również Polsat od lat transmituje rano na swojej antenie pasmo “Nowy dzień” nadawane w Polsat News. Jednak zasięg naziemnego Polsatu jest zdecydowanie większy od zasięgu Polsat News, który jest tylko na platformach cyfrowych i w sieciach kablowych. Natomiast TVP1 i TVP Info dzięki naziemnej telewizji cyfrowej docierają do prawie takiej samej liczby gospodarstw domowych.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska