W reklamie pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” marka nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Ma ona przekonać konsumentów, że śniadanie to podstawa całego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane - zapewni energię na cały dzień.
Działania reklamowe zostały zaplanowane od 7 do 31 marca. We wtorek ruszyła emisja spotów reklamowych w TVP, TVN oraz Polsacie. Wsparte będą one reklamą w prasie handlowej (m.in. Poradniku Handlowca i Wiadomościach Handlowych). Wizerunkowym uzupełnieniem kampanii będą działania w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube) oraz na sniadaniowa.com.pl.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, która zajmuje się obsługą marki Śniadaniowa od jesieni ub.r. Planowanie i zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

Poprzednio marka Śniadaniowa była wspierana kampanią, która ruszyła na początku września ub.r.











