W ramach akcji na stronie Urodziny.danonki.pl umożliwiono stworzenie spersonalizowanej bajki: każdy rodzic może wybrać płeć, podać imię i wgrać zdjęcie swojego dziecka, po czym pobrać w wersji elektronicznej książeczkę z dzieckiem w roli bohatera przygód Danonka, brand hero marki Danonki.
Taką książkę można też wygrać w promocji, która potrwa do końca czerwca br. Warunkiem jest kupno pięciu opakowań Danonków z kodami-zdrapkami lub Danonków w saszetkach 70 g oraz zgłoszenie na stronie Urodziny.danonki.pl kodów z opakowań lub z paragonu potwierdzającego zakup. Do zdobycia jest 10 tys. egz. książki.

Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Powiedz tak”. Obejmuje ona telewizję (spot z 6-sekundowym dodatkiem informującym o promocji), sklepy oraz internet (m.in. współpraca z blogerami).
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowały agencje VML Poland i Young & Rubicam Poland. Ta pierwsza zajęła się też stworzeniem strony Urodziny.danonki.pl. Za działania w sklepach odpowiada agencja Labstore, a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.











