Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce

Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce

km
km
Udostępnij artykuł:
Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce

Z danych StatCounter wynika, że w kwietniu br. Chrome miał w skali globalnej 57,3 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek, w porównaniu do 57,64 proc. w marcu.

Na drugim miejscu znalazła się przeglądarka Safari, która w tym samym czasie także zanotowała spadek - z 14,81 proc. do 13,94 proc. rynkowego udziału. zyskały natomiast kolejne w rankingu przeglądarki: UC Browser (z 7,37 proc. do 8 proc.), Firefox (z 5,38 proc. do 5,44 proc.) i Opera (3,65 proc. do 3,83 proc.).

grafika

Tymczasem w Polsce Chrome zanotował wyraźny wzrost. Przeglądarka Google miała w kwietniu br. 75,59 proc. udziału, wobec 74,73 proc. w marcu.

Daleko w tyle za Chrome pozostają w naszym kraju konkurencyjne przeglądarki, a wszystkie zanotowały w omawianym okresie spadki: Firefox (z 8,49 proc. do 8,25 proc.), Samsung Internet (z 4,34 proc. do 4,31 proc.), Opera (z 4,03 proc. do 3,91 proc.) oraz Safari (z 2,62 proc. do 2,34 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?