SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce

Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce

Article

Z danych StatCounter wynika, że w kwietniu br. Chrome miał w skali globalnej 57,3 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek, w porównaniu do 57,64 proc. w marcu.

Na drugim miejscu znalazła się przeglądarka Safari, która w tym samym czasie także zanotowała spadek - z 14,81 proc. do 13,94 proc. rynkowego udziału. zyskały natomiast kolejne w rankingu przeglądarki: UC Browser (z 7,37 proc. do 8 proc.), Firefox (z 5,38 proc. do 5,44 proc.) i Opera (3,65 proc. do 3,83 proc.).

Tymczasem w Polsce Chrome zanotował wyraźny wzrost. Przeglądarka Google miała w kwietniu br. 75,59 proc. udziału, wobec 74,73 proc. w marcu.

Daleko w tyle za Chrome pozostają w naszym kraju konkurencyjne przeglądarki, a wszystkie zanotowały w omawianym okresie spadki: Firefox (z 8,49 proc. do 8,25 proc.), Samsung Internet (z 4,34 proc. do 4,31 proc.), Opera (z 4,03 proc. do 3,91 proc.) oraz Safari (z 2,62 proc. do 2,34 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przeglądarki internetowe: Chrome traci na świecie, zyskuje w Polsce

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Imperator
Po wynikach Chrom widac ile jest u nas laikow komputerowych, z ktorych rekrutuja sie lemingi.
Komputerowcy siedza na roznych wersjach Opery, do ktorej inne przeglądarki sie nie umywaja a wielu potrafi blokowac statystyki. Temu Opera jest na koncu listy.
9 0
odpowiedź
User
gość
Opera, Vivaldi, Yandex Browser (genialny na smartfony), a nawet Iron czy Brave są lepsze od Chroma. O czym tu gadać.
5 0
odpowiedź
User
Uh
Opera wraca do łask bo oddała użytkownikom ich własne ulubione, czyli wrócił ich eksport do pliku.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing