WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Opera w nowej wersji na Androida z odświeżonym interfejsem i szybszym dostępem do newsów

Przeglądarki internetowe: Chrome w górę na świecie, w dół w Polsce

2017-12-04 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w listopadzie 2017 r. zanotowała wzrost udziału na całym świecie. Jednocześnie straciła nieznacznie w Polsce.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Z danych StatCounter wynika, że w listopadzie br. Chrome miał w skali globalnej 55 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek, w porównaniu do 54,57 proc. w październiku.

Na drugim miejscu znalazła się przeglądarka Safari, która w tym samym czasie zanotowała wzrost z 14,59 proc. do 14,76 proc. rynkowego udziału, a na trzecim - przeglądarka UC Browser, ze wzrostem z 7,86 proc. do 7,99 proc. Top 5 zamykają aplikacje Firefox (wzrost z 6,08 proc. do 6,1 proc.) i Opera (spadek z 3,89 proc. do 3,8 proc.).

Tymczasem w Polsce Chrome zanotował spadek. Przeglądarka Google miała w listopadzie br. 72,11 proc. udziału, wobec 72,28 proc. w październiku.

Cały czas jednak daleko w tyle za Chrome są w Polsce konkurencyjne przeglądarki: Firefox (wzrost z 8,85 proc. do 9,17 proc.), Samsung Internet (spadek z 5,3 proc. do 4,73 proc.), Opera (wzrost z 4,06 proc. do 4,15 proc.) oraz przeglądarka wbudowana w system Android (spadek z 2,94 proc. do 2,85 proc.).

Autor: km

Wiecej informacji: przeglądarki, Chrome, Firefox, Android, Opera, Safari, statcounter

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia