SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przemek Boruciński senior strategy plannerem w Grupie Freundschaft

Do zespołu agencji Freundschaft dołączył Przemek Boruciński, obejmując stanowisko senior strategy plannera.

W agencji Freundschaft odpowiada za nowe projekty oraz pracę dla stałych klientów. 

- Bardzo się cieszymy, że Przemek dołączył do naszej agencji, ma szerokie doświadczenie zarówno w projektach 360 jak i kampaniach digitalowych, co świadczy o jego wszechstronności i elastyczności w podejściu do strategii marketingowej. Przemek wnosi do zespołu nie tylko głęboką wiedzę z zakresu strategii, ale również umiejętność efektywnego współdziałania zespołowego - mówi Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft. 

Przemek Boruciński zaczynał pracę współtworząc agencję komunikacyjną Uszka w Barszczu, gdzie pozyskał Amrest, Danone, PMI i A+E Network. Następnie w agencji digitalowej WebTalk odpowiadał głównie za strategię w projektach new business, pozyskując dla agencji takich klientów jak: Pudliszki, Beam Suntory, Siemens, Stumbras i Chicco.

Ostatnio związany z Leo Burnett, gdzie odpowiadał strategicznie za markę Samsung w kategorii AGD i RTV. Był strategiem marek Vizir i Ariel (P&G). Pracował również dla Orange, budując markę Orange Flex. 

Dołącz do dyskusji: Przemek Boruciński senior strategy plannerem w Grupie Freundschaft

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl