SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przemysław Saleta twarzą napoju energetycznego Riders

Przemysław Saleta został twarzą napoju energetycznego Riders produkowanego przez firmę Ustronianka. Wizerunek Salety znalazł się na opakowaniu podstawowej wersji produktu.

Puszka Riders z wizerunkiem Salety zastąpi dotychczasową klasyczną wersję napoju. W najbliższym czasie zostanie on wprowadzony na rynek także w litrowej butelce, na której również znajdzie się podobizna Salety.

Przemysław Saleta to kolejna znana osoba związana ze sportami walki, która użycza ostatnio wizerunku napojowi energetycznemu. Były bokser Mike Tyson od kilku miesięcy jest obecny na opakowaniach i w reklamach Blacka (przeczytaj o tym więcej i obejrzyj jeden ze spotów), a zawodnik MMA Mamed Khalidov wystąpił w reklamie Tigera (zobacz ją). Z kolei twarzą napoju Demon został Adam „Nergal” Darski (więcej na ten temat), a na opakowaniach izotonika Oshee pojawią się piłkarze Realu Madryt i FC Liverpool oraz Jerzy Dudek (przeczytaj szczegóły).

Produkująca Riders firma Ustronianka nie informuje, na jak długo zawarta została umowa z Przemysławem Saletą ani czy wprowadzeniu opakowań napoju z jego wizerunkiem będą towarzyszyć działania reklamowe. Wiadomo jedynie, że przedsiębiorstwo zagwarantowało sobie w kontrakcie udział Salety w ewentualnej kampanii.

Dołącz do dyskusji: Przemysław Saleta twarzą napoju energetycznego Riders

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mika
Ani z niego celebryta, ani sportowiec i obstawiam, że słabiej wypromuje napój niż konkurencyjny Nergal
odpowiedź
User
piter
Pytanie, jakie szanse ma Saleta w pojedynku z Tysonem? ;)
odpowiedź
User
wojtek
W przypadku Tysona dochodzi też aspekt rekonstrukcji wizerunku, nieprzypadkowo w krótkich odstępach czasu jest gwiazdą kampanii reklamowej Tigera, występuje w obu częściach Kac Vegas - dla niego samego te zabiegi były korzystne. W Polsce core value marki jest chyba jeszcze niezbyt celnie definiowane i potem idzie się po najmniejszej linii oporu w przypadku poszukiwania osób do kreowania wizerunku marki. A Polscy konsumenci? Chyba już się po prostu przyzwyczaili :) Miało być dobrze a wyszło jak zwykle :)
odpowiedź