SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przestrzeń i Polot dołączają do SAR

Do grona agencji członkowskich SAR dołączają dwie nowe agencje – kreatywno-strategiczna Przestrzeń i digitalowa Polot.

Agencja Przestrzeń pracuje dla takich klientów, jak: Decathlon, Nestle, Pepsico czy Johnson&Johnson. Zajmuje się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną marek.

Agencja Polot od 2022 roku zajmuje się tworzeniem działań digitalowych - strategii, contentu, aktywności w social mediach, influencer marketingu.

- Zakładając agencję wspólnie z tzw. klientem i budując sukcesywnie naprawdę holistyczną ofertę dla marek wierzymy, że nie tylko tworzymy nową jakość na rynku, ale i zadajemy pytania sobie i branży o rolę, jaką powinna mieć agencja czy o kompetencje, które powinna zrzeszać, by skutecznie budować marki. Będąc częścią SAR liczymy na jeszcze większą przestrzeń do tych rozważań, a także poznanie innych punktów widzenia – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.

Obecnie w SAR stowarzyszonych jest 126 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.

Dołącz do dyskusji: Przestrzeń i Polot dołączają do SAR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl