Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w I półroczu 2013 roku wyniosła 381 455 egz. i w porównaniu do I półrocza 2012 roku była niższa o 18,43 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,54 proc. do 320 392 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 220 665 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 19,88 proc.
Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był jeszcze miesięcznikiem. W I półroczu br. sprzedawał się on średnio w liczbie 206 968 egz. W stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 201,76 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

W czerwcu 2013 roku pierwsze miejsce także należało do „Przyjaciółki”, której średnia sprzedaż ogółem wyniosła 332 846 egz., po spadku względem czerwca 2012 roku o 21,14 proc. Drugą lokatę zajęła „Tina” (261 507 egz.; spadek o 24,12 proc. - największy w zestawieniu).
Z kolei jedynym wzrostem również i w tym ujęciu pochwalić się mógł dwutygodnik „Naj” - było to aż 194,50 proc. do 165 541 egz.
* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”











