ROZWIŃ

Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

Publicis Groupe, do której należą m.in. agencje Starcom, Zenith, Leo Burnett, Publicis wprowadza w Europie Środkowej i Wschodniej platformę Le Pont (po francusku: most). Ma działać pod kierownictwem Helgi Sasdi i Konrada Dorabialskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
2 komentarze
Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

W ramach Le Pont będzie działać 600 ekspertów związanych z agencjami Publicis Groupe. - Le Pont jest skonstruowana w oparciu o kompleksowy pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (commerce i produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje elastyczne i modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru - podano w komunikacie.

Helga Sasdi i Konrad Dorabialski na czele Le Pont

Ofertą Le Pont w Europie Środkowo-Wschodniej pokierują wspólnie Helga Sasdi, CEO Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Będą pełnić zarówno nowe, jak i dotychczasowe obowiązki.

- W czasach, gdy przedsiębiorstwa znajdują się pod większą niż kiedykolwiek presją w świecie platform, Le Pont daje dostęp do błyskawicznych i skalowalnych rozwiązań, tworzonych przez najlepszych specjalistów w kluczowych dla rozwoju biznesu dziedzinach. Połączenie potencjału Węgier i Czech w obszarze contetu, produkcji, commerce’u, danych i technologii oraz nasze 15-letnie doświadczenie w tworzeniu hubów aktywacji internetowych, digitalowych i eCommerce’owych w Polsce, oznacza doskonałe uzupełnianie się kompetencji i zapewnia nam skalę. To z kolei pozwala nam osiągać nowe możliwości w realizacji adaptacji produkcyjnych, zarządzaniu stronami internetowymi i commerce’u na potrzeby naszych klientów. Nie wyobrażam sobie lepszego partnera do tego przedsięwzięcia, niż Helga, nie mogę się doczekać zacieśnienia współpracy z nią - mówi Konrad Dorabialski, co-lead Le Pont, Publicis Groupe CEE.

- Le Pont stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, dla których celem jest wypracowanie doskonałych rozwiązań wykorzystujących technologie cyfrowe. Dzięki dostępowi do naszej kompleksowej i strategicznej oferty zapewniamy marketerom szybkość, przejrzystość i możliwość współtworzenia projektów w modelu hybrydowym, razem przez klientów i agencje, tak jak to działa w środowisku startupów. Na Węgrzech, przez ostatnie dziewięć lat skupialiśmy się na tworzeniu treści do mediów cyfrowych oraz strategii na wszystkich poziomach dla międzynarodowych klientów, w tym P&G i potwierdziliśmy skuteczność tego modelu w działaniu. Teraz połączenie w ramach Le Pont naszego doświadczenia w tworzeniu contentu cyfrowego z wiedzą z obszarów commerce’u, możliwościami produkcyjnymi, danymi i technologią, w całym regionie CEE, pozwoli na dostarczenie klientom w pełni kompleksowej oferty działań digitalowych. Cieszę się, że wspólnie z Konradem wdrożymy ten model w życie, kreując nowe podejście do realizacji celów biznesowych klientów – komentuje Helga Sasdi.

 

Komentarze (2)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu