SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” straciło widzów po wymianie gospodarzy

Magazyn „Pytanie na śniadanie” po ponad miesiącu emisji po wymianie prowadzących śledzi 345 tys. widzów. Program ma o 108 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej i o 38 tys. widzów mniej niż w tygodniach poprzedzających zmiany - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz podczas debiutu w „Pytaniu na śniadanie”; fot. TVP/ScreenKatarzyna Dowbor i Filip Antonowicz podczas debiutu w „Pytaniu na śniadanie”; fot. TVP/Screen

Telewizja Polska postanowiła w drugiej połowie stycznia wymienić wszystkich gospodarzy „Pytania na śniadanie”. To decyzja nowej szefowej morning-show Kingi Dobrzyńskiej, która kieruje programem od początku stycznia br.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do 18 stycznia 2024 roku śniadaniowy program TVP prowadzili: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Tomasz Wolny i Ida Nowakowska, Robert Koszucki i Małgorzata Opczowska, Tomasz Kammel i Izabella Krzan, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora oraz Anna Popek i Robert Rozmus.

Z kolei od piątku 19 stycznia br. w „Pytaniu na śniadanie” w tych rolach pojawiają się takie duety, jak: Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Joanna Górska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło. Kolejne pary na antenie pojawiały się stopniowo

„Pytanie na śniadanie” zanotowało duży spadek oglądalności

„Pytanie na śniadanie” w okresie od 19 stycznia do 21 lutego 2024 roku - czyli podczas pierwszego miesiąca z udziałem nowych par gospodarzy - oglądało w Dwójce średnio 345 tys. osób, co przełożyło się na 7,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Program aktualnie emitowany jest codziennie od godz. 7.30.

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 19 stycznia do 21 lutego 2023 roku) średnia widownia „Pytania na śniadanie” wynosiła 453 tys. osób. Przełożyło się to na 8,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,41 proc. w grupie 16-59. Widownia audycji spadła zatem  o 108 tys. osób.

Dla porównania np. spadek widowni programu w grudniu 2023 r. w porównaniu do grudnia 2022 r. wynosił tylko 29 tys. osób (z 454 tys. do 425 tys.).

„Pytanie na śniadanie” znacznie zmniejszyło także widownię w porównaniu do okresu poprzedzającego. Od 16 grudnia ub.r. do 18 stycznia br. cykl miał 383 tys. widzów (odpowiednio 7,90 proc., 7,37 proc. i 6,82 proc. udziału). 

To oznacza spadek o 38 tys. oglądających, choć śniadaniowa audycja minimalnie zwiększyła rynkowe udziały w 16-49 i 16-59.

Program śniadaniowy TVP2 emitowany jest od 2 września 2002 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” straciło widzów po wymianie gospodarzy

66 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RP
To normalne że po takich zmianach następują spadki...aby powstały wzrosty. Tak jest w każdej dziedzinie kiedy dokonuje się zmian.
odpowiedź
User
m.
Carlos, Górska, Gendy, kilku nonemów, dwie ciągle śmiejące się panie z latami świetności 20 lat temu. To już Dziekan prognozę pogody prowadzi tam z większym dynamizmem i werwą. Jeszcze spokojnie o 50 tysięcy poleci, taki to dream team.
odpowiedź
User
JK
Zaorano fajną ekipę prowadzących, bo program o smażeniu kotletów komuś ważnemu skojarzył się z Jarosławem Kaczyńskim. Dlaczego nie mogło wszystko zostać tak jak było?
odpowiedź