Nowa szefowa "Pytania na śniadanie"

Nową szefową programu “Pytanie na śniadanie”, nadawanego w TVP2, została Kinga Dobrzyńska, która przez wiele lat związana była z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Czuma
Beata Czuma
Udostępnij artykuł:
Nowa szefowa "Pytania na śniadanie"
Kinga Dobrzyńska, fot. TVP

- Chciałabym, żeby ten program był ciągle lubiany przez widzów. I zrobię wszystko, żeby tak było - powiedziała Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska. Nie chciała jednak zdradzić, z którymi prowadzącymi pożegnają się widzowie w najbliższych tygodniach, ani jakie będą inne zmiany w programie.

“Pytanie na śniadanie” liderem śniadaniówek

Kinga Dobrzyńska pracę w TVP zaczęła w 1993 roku. Najpierw pracowała w programie “Ciuchcia”, a potem z przerwami jako wydawca TVP Info do kwietnia 2016 roku. Przez ostatnie sześć lat była reżyserką wielu programów, takich jak kulinarne reality show “Bake off - Ale ciacho!", emitowane na antenie TVP2 (produkcja Jake Vision), “Małe wielkie marzenia” (Super Polsat) czy “Poszukiwacze historii” (Polsat Play). 

“Pytanie na śniadanie” to program, który nie zniknął z anteny po zmianie władz na Woronicza. Oglądać go można codziennie o 7.30. 

“PNŚ” nie miało ostatnio szefa

Program śniadaniowy TVP2 emitowany jest od 2 września 2002 roku. Od września 2019 roku szefową programu była Aleksandra Zawłocka, która po sześciu latach, we wrześniu 2022 roku pożegnała się z tym stanowiskiem. Producentką programu została wtedy Joanna Kurska, która odeszła z TVP rok temu, na początku stycznia 2023 roku. Wtedy kierowanie programem przejął Cezary Jęksa, szef wydawców. 

Obecnie wśród gospodarzy “PnŚ” jest sześć par: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Małgorzata Opczowska i Robert Koszucki oraz Robert Rozmus i Anna Popek. Koszucki, Rozmus i Popek dołączyli do ekipy w ub.r. 

W październiku ubiegłego roku “Pytanie na śniadanie” miało największą oglądalność spośród programów śniadaniowych, która wyniosła 377 tys. osób przy 7,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Beata Czuma
Autor artykułu:
Beata Czuma
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem