„Pytanie na śniadanie” straciło widzów po wymianie gospodarzy

Magazyn „Pytanie na śniadanie” po ponad miesiącu emisji po wymianie prowadzących śledzi 345 tys. widzów. Program ma o 108 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej i o 38 tys. widzów mniej niż w tygodniach poprzedzających zmiany - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Pytanie na śniadanie” straciło widzów po wymianie gospodarzy
Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz podczas debiutu w „Pytaniu na śniadanie”; fot. TVP/Screen

Telewizja Polska postanowiła w drugiej połowie stycznia wymienić wszystkich gospodarzy „Pytania na śniadanie”. To decyzja nowej szefowej morning-show Kingi Dobrzyńskiej, która kieruje programem od początku stycznia br.

Z kolei od piątku 19 stycznia br. w „Pytaniu na śniadanie” w tych rolach pojawiają się takie duety, jak: Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Joanna Górska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło. Kolejne pary na antenie pojawiały się stopniowo

„Pytanie na śniadanie” zanotowało duży spadek oglądalności

„Pytanie na śniadanie” w okresie od 19 stycznia do 21 lutego 2024 roku - czyli podczas pierwszego miesiąca z udziałem nowych par gospodarzy - oglądało w Dwójce średnio 345 tys. osób, co przełożyło się na 7,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Program aktualnie emitowany jest codziennie od godz. 7.30.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/express-republiki-tv-republika-rafal-patyra-jak-ogladac-naziemna-telewizja-cyfrowa,7169431810492545a ##

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 19 stycznia do 21 lutego 2023 roku) średnia widownia „Pytania na śniadanie” wynosiła 453 tys. osób. Przełożyło się to na 8,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,41 proc. w grupie 16-59. Widownia audycji spadła zatem  o 108 tys. osób.

„Pytanie na śniadanie” znacznie zmniejszyło także widownię w porównaniu do okresu poprzedzającego. Od 16 grudnia ub.r. do 18 stycznia br. cykl miał 383 tys. widzów (odpowiednio 7,90 proc., 7,37 proc. i 6,82 proc. udziału). 

To oznacza spadek o 38 tys. oglądających, choć śniadaniowa audycja minimalnie zwiększyła rynkowe udziały w 16-49 i 16-59.

grafika

Program śniadaniowy TVP2 emitowany jest od 2 września 2002 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Onecie wywiad z Donaldem Trumpem. Efekt współpracy między redakcjami

W Onecie wywiad z Donaldem Trumpem. Efekt współpracy między redakcjami

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Grześki wystartowały z zimową kampanią

Grześki wystartowały z zimową kampanią

Nowy właściciel ma już Brand24 prawie w całości. Wyłożył ponad 20 mln zł

Nowy właściciel ma już Brand24 prawie w całości. Wyłożył ponad 20 mln zł

Tylu dziennikarzy zginęło w 2025 roku. Ponad pół tysiąca w więzieniach

Tylu dziennikarzy zginęło w 2025 roku. Ponad pół tysiąca w więzieniach