WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Magdalena Kicińska dyrektorem marketingu PZU

PZU szykuje się do wyboru agencji public relations

2017-07-13 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grupa PZU planuje wybór agencji public relations, która zajmie się kompleksową obsługą wszystkich należących do niej spółek, m.in. PZU SA, PZU Życie, PZU Zdrowie, TFI PZU i PZU Fundacja.

PZU szykuje się do wyboru agencji public relations

Grupa PZU zaprasza agencje public relations do składania zgłoszeń w planowanym przetargu dotyczącym obsługi PR. Przetarg zostanie poprzedzony procesem RFI (zapytania o informację). W wyniku postępowania ma zostać wybrana agencja PR, która zajmie się kompleksową obsługą wszystkich spółek należących do Grupy PZU. Mają to być usługi o charakterze wizerunkowym i szeroko pojęte działania public relations.

Zainteresowane firmy mogą składać zgłoszenia do 19 lipca. PZU nie podaje terminu ogłoszenia przetargu i wyboru jego zwycięzcy.

Kilka tygodni temu nowym dyrektorem marketingu PZU została Magdalena Kicińska. Z kolei dyrektorem biura komunikacji korporacyjnej ubezpieczyciela jest od maja br. Marek Baran.

Do wiosny br. za kontakty z mediami w PZU odpowiadał Artur Dziekański, który odszedł z firmy po 10 latach pracy. Obecnie jest rzecznikiem prasowym i szefem biura komunikacji zewnętrznej w Grupie Azoty.

Autor: bg

Wiecej informacji: PZU, public relations, agencja PR

Komentarze (2) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej