Dominacja TVP ABC wśród kanałów dziecięcych w kwietniu

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w kwietniu br. była stacja TVP ABC, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się Disney XD - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat z drugiego na pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w kwietniu 2017 roku awansował Polsat. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem kwietnia 2016 roku zwiększył się o 0,37 proc. i wyniósł 10,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmalał o 19,58 proc. i wyniósł 8,75 proc.

Oczko niżej znalazł się kanał TVP ABC, który rok wcześniej był piąty - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział wzrósł najbardziej wśród wszystkich stacji dziecięcych - o 65,76 proc. do 8,57 proc.

Czwarty był Puls 2. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 22,04 proc. do 6,70 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci.

Pierwszą piątkę uzupełnia Nickelodeon, tracący 11,36 proc. do 6,32 proc. udziału. Kanał ten jednak spadł z miejsca trzeciego.

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (4,41 proc. udziału; w dół o 5,97 proc.), Cartoon Network (4,18 proc. udziału; - 6,49 proc.) i Disney Junior (3,49 proc. udziału; - 2,51 proc.).

Z kolei największy spadek odnotował Disney XD. W badanym okresie wynik tego kanału zmniejszył się o 46,77 proc. do 1,32 proc. udziału.

Warto dodać, że w top 26 znalazły się wszystkie kanały dziecięce dostępne na rynku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-style-liderem-stacji-lifestylowych-kwiecien-2017-hgtv-w-czolowce ##

grafika

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w kwietniu 2017 roku była stacja TVP ABC, która awansowała z miejsca drugiego. Jej średni udział wyniósł 1,21 proc. Zwiększył się on o 57,14 proc.

Na drugie miejsce spadł Nickelodeon, który w analizowanym okresie miał 0,75 proc. udziału (w dół o 3,85 proc.).

Podium, z wynikiem na poziomie 0,46 proc. (spadek o 2,13 proc.), uzupełniaNick Jr, który awansował z miejsca piątego.

Najwięcej w tym ujęciu zyskał Nickelodeon HD - było to 70,59 proc. do 0,29 proc. udziału. Największy spadek, wynoszący 38,89 proc. do 0,11 proc., zanotował tutaj Polsat JimJam.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online