Polo TV i Eska TV liderami. Tylko 0,02 proc. udziału MTV Music Polska

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV Extra, a najwięcej stracił kanał MTV Music Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV i Eska TV liderami. Tylko 0,02 proc. udziału MTV Music Polska

Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,52 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 31,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w listopadzie br. wyniósł 0,39 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,03 proc. Dla porównania naziemna 8TV w listopadzie 2016 roku miała średni udział na poziomie 0,36 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fokus-tv-najchetniej-ogladany-w-listopad-2017-discovery-channel-wyprzedzil-tvp-historie ##

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,12 proc. (wynik tego kanału względem listopada ub.r. zmalał o 20 proc.).

Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,11 proc. (spadek o 15,38 proc.).

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV. Jego średni udział wyniósł 0,07 proc. (w dół o 12,50 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogła wspomniana Eska TV Extra, której wynik względem kablowo-satelitarnej Eski TV z listopada ub.r. wzrósł o 200 proc.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału MTV Music Polska, który 17 października br. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział MTV Music Polska w listopadzie 2017 roku wyniósł 0,02 proc., po spadku względem listopada 2016 roku o 71,43 proc.

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 37,40 proc., wyniósł 0,77 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,71 proc. (do góry o 12,70 proc.).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,24 proc. udziału; - 7,69 proc.).

Największym wzrostem (o 200 proc. do 0,06 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mogła Eska TV Extra. Także i w tym ujęciu najbardziej straciła stacja MTV Music Polska - było to 78,57 proc. do 0,03 proc. udziału.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online