SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, HGTV zyskało najwięcej

W maju 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju 2017 roku wyniósł 0,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do maja 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 9,21 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 5,88 proc. i wyniósł 0,54 proc.

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 16,39 proc.

Czwarty był nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w maju br. wyniósł 0,49 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active w maju ub.r. wynosił 0,13 proc. (stacja ta była wówczas 7.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 276,92 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 12. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w maju br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,07 proc., po wzroście o 5,94 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,95 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 17,28 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 18,92 proc. do 0,60 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z maja ub.r. zwiększył się o 436,36 proc. do 0,59 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu odnotowało Discovery Life (było to 37,50 proc. do 0,10 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, HGTV zyskało najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
feris
gdybym nie miała tego szajsu może uwierzyłabym w te sukcesy. martwy kanal, shopping queen- super , ale już nie nagrywają, jacykow-ciekawy-, ale już go nie produkują. dokumenty - sa przetragiczne-grubasy, sex, nianie sprzątaczki, operacje sluby i ...to co maja wszyscy za darmochę w tvn. mody i metamorfoz za mało.
odpowiedź
User
Bibia
Masz rację. Takiego syfu jak ten Kanał Polsat Cafe to nie ma. Tak durnej ramówki dla imbecyli to ja nie widziałam. Jak można za to płacić ? Czy Pan , który jest prezesem nie wie że kobiety to wielka siła a tu się nas obraża. Jak można robić coś takiego , czy to jet celowe ogłupianie? Ale widać po oglądalności że spada ha hah hah ! Mam nadzieję że całkiem spadnie .....
odpowiedź
User
Doktor
To może by Dr Panek pomógł reanimować stację ...choć nie. bo jak się patrzy na personel stacji to widać kupę roboty . To :) naciągane , powiększane , przyklejane, doczepiane - CHAŁTURA :( To może nie , niech sobie Polsat Cafe rzęzi bo i tak to UPADEK
odpowiedź