SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Reklamy coraz większym utrapieniem internautów

Większość internautów uważa, że reklamy online są coraz bardziej natrętne. Rosnąca liczba użytkowników w związku z tym decyduje się na ich blokowanie.

Article

Z badania Kantar Millward Brown wynika, że według 71 proc. internautów z USA reklamy w sieci są obecnie bardziej natrętne niż miało to miejsce trzy lata temu.

Podobny odsetek (74 proc.) dostrzega, że w sieci jest teraz więcej reklam, a jeszcze więcej respondentów (79 proc.) zgadza się ze stwierdzeniem, że pojawiają się one w większej liczbie miejsc.

Według firmy eMarketer, jednym z powodów dla których internauci odczuwają obecność większej liczby reklam online jest fakt, że przeznaczają oni więcej czasu na korzystanie z tego medium. Prognoza zakłada, że dorośli Amerykanie spędzą w tym roku średnio 12 godzin i 5 minut w sieci, w porównaniu do 11 godzin i 52 minut w 2015 roku.

Internauci nie pozostają bierni na wszechobecność reklam w sieci. Według eMarketera, w tym roku 3 na 10 amerykańskich użytkowników będzie korzystać z oprogramowania blokującego reklamy.

Z kolei globalne badanie GlobalWebIndex przeprowadzone wśród ponad 39,4 tys. użytkowników korzystających z adblockerów pokazało, że najczęściej robią oni to ponieważ reklamy są zbyt irytujące, zbyt liczne oraz zbyt natrętne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy coraz większym utrapieniem internautów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oo
Na szczęście w internecie na komputerach ma się wpływ na to co do nas dociera. Prosta instalacja w przeglądarce dodatku Adguard załatwia sprawę natarczywych reklam, czy niezasługującym na zarabianie. Jeżeli włączymy opcjonalne opcje i listy, to zablokujemy też znaczną część analityki i statystyk.
7 3
odpowiedź
User
The War on Drugs
Najgorsze jest wp. I w telewizji i na portalu pelno smieci, reklam. Masakra. Nawet na wp pilot w wersji premium sa reklamy. Lepiej omijać
6 1
odpowiedź
User
Tomek z Torunia.
Trudno skupić się czytanej treści bo ruchome reklamy "kują" oczy.
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing