Reklamy Olay nie będą retuszowane

Procter & Gamble wprowadza nową politykę reklamowania produktów kosmetycznych swojej marki  Olay. Główna zmiana to brak retuszu cery modelek występujących w reklamach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Reklamy Olay nie będą retuszowane

Nowości obejmują na początek kampanie reklamowe przygotowywane na rynki USA i Kanady. Do 2021 roku wszystkie reklamy Olay nie będą poddawane graficznym obróbkom.

Nowa polityka "Skin Promise" zostanie zainicjowana kampanią "My Olay", w której pojawią się Busy Philipps, modela Denise Bidot i vlogerka Lilly Singh.

Jak podkreśla Kate DiCarlo, senior communications manager Olay, marce zależy na promowaniu wśród konsumentek naturalności oraz akceptacji siebie i innych. Brand chce zerwać też z kultem perfekcyjnego piękna (które często tworzone jest z pomocą grafików komputerowych), dominującego obecnie na Instagramie czy YouTube.

Testem nowej strategii była kampania przygotowana na tegoroczny finał Super Bowl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"