SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ritter Sport z limitowaną serią farb promuje czekolady

Marka Ritter Sport wypuszcza na rynek limitowaną serię farb. Akcji „Do wyboru, do koloru” towarzyszy kampania na nośnikach zewnętrznych oraz działania w internecie.

Kampania, odbywająca się pod hasłem „Do wyboru, do koloru”, będzie promować czekolady, które swoimi kolorami od lat odzwierciedlają różne smaki czekolad. Limitowana kolekcja farb trafiła do influencerów na co dzień działających w obszarach interior design i home decor.

– Feeria zarówno kolorów, jak i smaków, to obok kwadratowego kształtu znaczący wyróżnik brandu Ritter Sport na rynku. Dlatego w ramach jesiennej kampanii postanowiliśmy wyjść poza utarte ścieżki komunikacji i zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, nawiązując do naszego hasła „Joy & Goodness”.  Naszym celem jest pokazanie produktu w zupełnie nieoczywistym anturażu, dlatego postawiliśmy na odważne działania, osadzające świat marki i jej wartości poza kategorią produktową – podsumowuje Dominika Barycka, brand managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG.

Twórcy internetowi zaangażowani w akcję pokażą, w jaki sposób prostymi zabiegami, zapraszając kolorowe czekolady Ritter Sport do swojego domu, można zmienić każde wnętrze na bardziej optymistyczne, wyciszające czy też dodające energii. Wykorzystają do tego limitowaną serię farb w kolorach swoich ulubionych smaków czekolad Ritter Sport.  Na ich profilach zaplanowany jest szereg publikacji ukazujący cały proces: od momentu rozpakowania limitowanych farb sygnowanych przez markę, przez „making off”, pokazujący kulisy realizacji zadania, aż do zaprezentowania odbiorcom finalnego efektu ich pracy.

Ritter Sport zaprasza na konkurs

Kampanii towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka promowana na facebookowych profilach, zarówno marki, jak i zaangażowanych w akcję influencerów. Zadaniem postawionym przed uczestnikami konkursu jest odnalezienie koloru ulubionej czekolady Ritter Sport w swoim domu, zrobienie zdjęcia produktu na tle barwnego przedmiotu i opublikowanie go na swoim profilu wraz z hasztagiem akcji. Na zwycięzców czekają boksy prezentowe pełne kolorowych czekolad Ritter Sport.

Równolegle do akcji z influencerami i aktywacji konsumenckiej odbywa się sprzedażowa kampania OOH. Kreacje będzie można zobaczyć na nośnikach w kluczowych lokacjach w największych polskich miastach.

Kampania będzie wspierana publikacjami w mediach, na portalach Grupy WP: Kobieta oraz Dom, a także w serwisie „Weranda”. Dodatkowo w ramach współpracy z portalem WP Kobieta kampania Ritter Sport pojawi się w programie video „Poszukujemy, inspirujemy”, którego cały odcinek zostanie poświęcony marce i jej kolorom pełnym energii.

Za koncept strategiczny kampanii, linię kreatywną, kreacje reklamowe, komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami odpowiada agencja 19 Południk.  

Dołącz do dyskusji: Ritter Sport z limitowaną serią farb promuje czekolady

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Nie ma to jak budować skojarzenie produkt spożywczy - chemia
odpowiedź
User
Artur
Nie ma to jak budować skojarzenie produkt spożywczy - chemia
Jak dla mnie, jest to podkreślenie kolorystyki marki, która jest ich wyróżnikiem. Kolory opakowań są tak dobre, że aż chcesz mieć taki kolor ścian. Nikt przecież w komunikacji nie zachęca do jedzenia farby...
odpowiedź