SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Kubica w kampanii PKN Orlen promuje odpowiedzialną jazdę autem

Robert Kubica, Kacper Wróblewski , Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, a także kolarka górska Maja Włoszczowska w ramach kampanii PKN Orlen #DobryKierowca będą promować odpowiedzialną i bezpieczną jazdę. Akcję przegotowała Red8 Advertising.

Trzecia edycja akcji #DobryKierowca potrwa do 14 listopada materiały promujące kampanię będą dostępne w internecie oraz w mediach społecznościowych, a w radiu pojawią się specjalne spoty reklamowe.

Do przestrzegania przepisów ruchu drogowego będą zachęcać także inni sportowcy Orlen Team.

W kampanii wyliczono, jaki jest #DobryKierowca - to taki, który nigdy nie prowadzi po alkoholu, ustępuje pierwszeństwa osobom zbliżającym się do przejścia dla pieszych, dba o bezpieczeństwo dzieci w samochodzie i nie przekracza dozwolonej prędkości.

Kubica z Orlenem zachęca do bezpiecznej jazdy samochodem

- Nawet dziecko wie, że dobry kierowca zawsze przestrzega przepisów ruchu drogowego, dlatego w tym roku, podobnie jak przy poprzednich edycjach naszej kampanii – to dzieci będą starały się edukować dorosłych. Liczymy na to, że najmłodsi razem ze sportowcami będą skutecznie zachęcać kierowców do bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy i że kampania #DobryKierowca przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków na polskich drogach  – podkreśla Agata Górnicka, dyrektor biura relacji z otoczeniem PKN Orlen.

Tym razem zasady świadomej i odpowiedzialnej jazdy będą promować członkowie Orlen Team – kierowca wyścigowy i rajdowy Robert Kubica, kierowcy rajdowi Kacper Wróblewski oraz Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, a także kolarka górska Maja Włoszczowska. Podobnie jak w poprzednich odsłonach kampanii towarzyszą im dzieci, które w spotach reklamowych wcielają się w rolę odpowiedzialnych kierowców.

Kampania została zrealizowana przez biuro relacji z otoczeniem we współpracy z biurem marketingu PKN Orlen. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.

Orlen wspiera Roberta Kubicę w F1, ma także indywidualną umowę sponsorską z kierowcą wyścigowym. Kierowca przez ostatnie dwa lata wystąpił w wielu kampaniach reklamowych firmy,  promował „tanie tankowanie”, wziął też udział w akcji edukacyjnej „#DobryKierowca”.

Dołącz do dyskusji: Robert Kubica w kampanii PKN Orlen promuje odpowiedzialną jazdę autem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Budyń
Człowiek, który zniszczył sobie karierę przez udział w czymś, w czym nie musiał brać udziału, namawia mnie do odpowiedzialności?

Hmm. Może to ma sens.
0 0
odpowiedź
User
Jacek
Kubica - resortowy kierowca. Morawiecki ze swoimi tekstami z nieba mu spadł. Przyznaje, zazdroszczę.
0 0
odpowiedź