SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen

PKN Orlen ruszył z kampanią uświadamiającą kierowców na temat zmian w przepisach ruchu drogowego. Przygotowała ją agencja Red8 Advertising.

Article

Zmiany w przepisach ruchu drogowego nakładają na kierowców obowiązek tworzenia korytarza życia i jazdy na suwak. Dobrą praktyką jest też ustępowanie pierwszeństwa pieszym przed wejściem na pasy i przestrzeganie dozwolonej prędkości.

Te zasady w przystępny sposób objaśnia ambasador kampanii #DobryKierowca - Robert Kubica.

Robert Kubica i dzieci w kampanii #DobryKierowca

W telewizji i internecie pojawią się cztery spoty – o korytarzu życia, jeździe na suwak, pierwszeństwie pieszych przed wejściem na pasy i przestrzeganiu ograniczeń prędkości. W każdym z nich wystąpił Robert Kubica i gromadka dzieci, które na jeden dzień wcieliły się w rolę „kierowców". Materiały edukacyjno-informacyjne można będzie zobaczyć także w prasie, internecie i na billboardach.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.

- Dotychczasowa współpraca z jednym z najszybszych kierowców świata przyniosła nam olbrzymie korzyści wizerunkowe i biznesowe. Teraz liczymy na „efekt Kubicy" w wymiarze społecznym – czyli na powszechne przestrzeganie zasad, które Robert prezentuje w naszej kampanii. Liczymy, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do zwiększenia bezpieczeństwa na polskich drogach - komentuje Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w spółce PKN Orlen.

Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising. Zarys merytoryczny kampanii został przygotowany wspólnie przez obszar Marketingu i Biuro Relacji z Otoczeniem, które w PKN Orlen odpowiada za działania CSR.

Rober Kubica w reklamach Orlenu

W ramach umowy sponsorskiej z Robertem Kubicą Orlen zyskał prawa do wykorzystywania wizerunku kierowcy w swoich działaniach marketingowych (wcześniej przez kilka lat kierowca był związany reklamowo z Lotosem). W kwietniu ubiegłego zrealizowano kampanię wizerunkową na temat powrotu Kubicy do Formuły 1, zaraz potem ruszyła loteria promocyjna, której ambasadorem marketingowym był Kubica. Jej kolejna odsłona ruszyła w lipcu, w reklamach razem z Kubicą występuje dziennikarz TVP Maciej Kurzajewski.

Ponadto Robert Kubica promował organizowany przez Orlen pokaz Verva Street Racing, a także wystąpił w reklamach olejów silnikowych Platinum.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Władowali 40 mln zł w promowanie nieudacznika, to teraz desperacko próbują kogoś zainteresować tym byłym sportowcem.
odpowiedź
User
DW
Wizualnie ta kampania nawet całkiem zgrabna. No tylko ten "gwiazdor" mało medialny...
odpowiedź
User
Stefa
Kiepskie
odpowiedź