W spocie z kampanii Robert Kubica wieczorem jeździ samochodem osobowym po Warszawie. Towarzyszy mu zarys bolidu Formuły 1, a lektor opowiada, że wytrwała praca i wewnętrzna siła są bardzo ważne w osiągania wyznaczonych celów.
Reklama przedstawia też wizualizację pracy silnika napędzanego olejem Platinum, a w ostatnich ujęciach Robert Kubica nalewa promowany olej do auta i poleca do kupowania.
PKN Orlen od końca ub.r. jest oficjalnym partnerem zespołu Formuły 1 Williams Racing, w którym w bieżącym sezonie startuje Robert Kubica. W ramach współpracy kierowca wystąpił wiosną w kampanii reklamującej największą w historii loterię zdrapkową firmy, a od lipca wspólnie z dziennikarzem TVP Maciejem Kurzajewskim reklamuje kolejną odsłonę tej akcji.
Kubica promował też tegoroczną edycję Verva Street Racing, która odbyła się pod koniec sierpnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adam-burak-pkn-orlen-kilka-scenariuszy-wspolpracy-z-robertem-kubica-i-williamsem-wywiad_1 ##
Działania reklamowe Orlenu są realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na stacjach paliwowych firmy.
Za kreację reklam odpowiada agencja Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, który w maju br. przejął to zlecenie po wygranym przetargu.
Pod koniec lipca Orlen i Lotos zapowiedziały utworzenie wspólnej firmy do zakupu usług reklamowych i marketingowych.











