„Rolnik szuka żony” hitem rozrywkowym, „Nasz nowy dom” wyprzedził „Mam talent!”

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności polskiej telewizji był tradycyjnie serial „M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych znów największą widownię miał „Rolnik szuka żony”, a „Nasz nowy dom” zanotował lepszy wynik od „Mam talent!”

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” hitem rozrywkowym, „Nasz nowy dom” wyprzedził „Mam talent!”
Od lewej: Maciej Pertkiewicz, Katarzyna Dowbor i Artur Witkowski

W okresie od 2 do 9 listopada br. najwięcej widzów zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek zobaczyło 6,92 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 42,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do serialu „Na dobre i na złe”, też emitowanego w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 5,24 mln widzów, a jego udział wyniósł 32,56 proc. Na podium znalazły się jeszcze „Wiadomości”, który obejrzało w niedzielę w TVP1 4,66 mln osób przy udziale na poziomie 27,41 proc.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazał się znów nadawany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę przyciągnął do stacji 4,31 mln oglądających, a jego udział wyniósł 26,62 proc. Program zajął w całym zestawieniu piąte miejsce.

Druga pozycja w kategorii rozrywki należała do nadawanego w piątki show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” z widownią na poziomie 3,77 mln osób i 23,62-proc. udziałem.

Dalej znalazł się teleturniej TVP1 „Jaka to melodia?”, który przyciągnął 3,49 mln oglądających. Kolejne miejsca zajęły: reality-show „Nasz nowy dom” Polsatu, który mając 3,24 mln widzów wyprzedził „Mam talent!” TVN (3,08 mln).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,34 mln widzów i 35,29-proc. udział . Druga pozycja należała do „Na dobre i na złe” (1,61 mln widzów; 24,36 proc. udziału), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (1,53 mln; 22,02 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął program Polsatu „Nasz nowy dom”, które obejrzało 1,47 mln widzów przy udziale wynoszącym 24,28 proc. Kolejne pozycje w tej kategorii należały do pozycji, takich jak: „Kuchenne rewolucje” (TVN 1,13 mln; 21,33 proc.), ”MasterChef” (TVN, 1,2 mln; 18,99 proc.) oraz „Mam talent!” (TVN, 1,14 mln; 17,56 proc.).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa