SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace

W piątek wręczono nagrody w 26 kategoriach tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze na najlepsze projekty public relations. Po trzy statuetki otrzymały agencje Havas PR Warsaw, Hill+Knowlton Strategies Poland i Maurent PR razem z Grupą Azoty oraz organizacja Greenpeace Polska.

Agencja Havas PR Warsaw dwie nagrody zdobyła wspólnie z Orange Polska za akcję „Przestrzeń pasji na Orange.Jobs”, a jedną - za projekt „Centrum Posnania - jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej”. Hill+Knowlton Strategies Poland dwie statuetki otrzymała za kampanię „#Ocal książki”, a trzecią - za działania „‘Lords of the Fallen’- największa polska superprodukcja 2014 roku”.

Agencji Maurent PR i Grupie Azoty przyznano trzy  nagrody za akcję „Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność”, a organizacji Greenpeace Polska - za drugą odsłoną kampanii „Adoptuj pszczołę”.

Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.


ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2015


KATEGORIE GŁÓWNE

PR korporacyjny
•    Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Havas PR Warsaw i Orange Polska

PR produktu
•    Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
 
Public Affairs i Lobbying
•    Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Kampania Społeczna
•    Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace

Komunikacja wewnętrzna
•     Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago PR z i dla Nexteer Automotive

Event komercyjny
•    European Rover Challenge – Planet PR

Event społeczny
•    Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
•    „Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD Projekt Red

Corporate Social Responsibility (CSR)
•    Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Laboratorium PR

PR miejsca, miasta lub regionu
•    Leśne Ślady Natury – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Telma Communications Agency

Social media
•    #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych i Agencja Projekt PR

Business-to-Business PR
•     Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

PR finansowy i relacje inwestorskie
•    Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita

Media Relations
•    Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR


KATEGORIE SEKTOROWE

Technologia, IT, telekomunikacja
•    „Lords of the Fallen”- największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland

Finanse
•    “Nie daj się zrobić w słupa” – Kontrola Skarbowa

Uroda, Higiena i Styl Życia
•    Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze  - Synertime wraz z Gaca System

Sektor spożywczy
•    „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” -  Garden of Words, Tesco Polska

Kultura i Media
•    Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland

Medycyna i Zdrowie
•    Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma we współpracy z Flywheel PR, Telescope, Brand Garden

Sport, turystyka, rekreacja
•    Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
•    Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polsce i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Centrum Posnania

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
•    Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR

NGO i Sektor Publiczny
•    Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace


KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność
•    Przestrzeń pasji na Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Efektywność
•    Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace

Dołącz do dyskusji: Rozdano Złote Spinacze 2015: najwięcej dla Havas PR, Hill+Knowlton Strategies, Maurent PR i Greenpeace

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aaaa
A gdzie sławni Partnersi of Promotion? Czyżby się coś zepsuło i był brak talentów?
odpowiedź
User
Alicja_Waleska
Jeszcze nie słyszałam o tych nagrodach, ale widzę, że dość znane firmy stanęły na podium. Od teraz będę śledzić działania niektórych z nich. I oczywiście gratulacje dla zwycięzców! :)
odpowiedź
User
Agat67
Może czasem musi się coś zmienić, żeby inni mogli wejść na podium. Dzięki temu przynajmniej nowe firmy mają szansę zaistnieć i pochwalić się nagrodami i swoimi pomysłami na kampanie. Nowe pomysły procentują i oby tak dalej.
odpowiedź