Obecnie na stronie głównej WP.pl dostępnych jest 60 internetowych stacji muzycznych, pogrupowanych w kategorie tematyczne: polecane, muzyka na cały dzień, największe przeboje, polska muzyka, muzyczne odkrycia, gatunki muzyczne. Lista rozgłośni będzie dostosowywała się do preferencji każdego użytkownika, a także zmieniała w zależności od kontekstu, np. pory dnia i dnia tygodnia.
- Uruchomienie usługi na stronie głównej WP traktujemy jako dodatkowy kanał dystrybucji radia internetowego. To jednocześnie dalszy ciąg integracji produktów radiowych z całym portfolio produktów Grupy WP - uzasadnia Paulina Górska, dyrektor produktu lifestyle i serwisów video w Grupie Wirtualna Polska. - Chcemy docierać z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, tym razem uatrakcyjniając dodatkowo stronę główną naszego core’owego produktu, Wirtualnej Polski - dodaje.

Grupa Wirtualna Polska kupiła serwisy Open.fm i Polskastacja.pl pod koniec maja ub.r., płacąc za nie 4 mln zł. Jesienią ub.r. stacje z Open.fm pojawiły się na nowej stronie głównej portalu o2.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualna-polska-za-22-mln-zl-kupila-trzy-czwarte-udzialow-nocowanie-pl ##

Jednocześnie wydawca na stronie główne WP.pl wprowadził nowe rozwiązanie reklamowe: weekendowe dniówki cross-device obejmujące emisję na trzech typach urządzeń: desktopach, web mobile i tabletach. Ma to na celu znaczące zwiększenie zasięgu kampanii jednodniowych klientów, przy jednoczesnej gwarancji wzrostu świadomości reklamowanych marek.











