SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kolejny przetarg na obsługę ATL piwa Żywiec

Grupa Żywiec rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową piwa Żywiec w zakresie ATL. Poprzedni dotyczący tego przetarg nie został rozstrzygnięty.

Do nowego przetargu na obsługę reklamową ATL piwa Żywiec zostały zaproszone cztery agencje. Grupa Żywiec nie ujawnia, które to agencje ani jak będzie wyglądać procedura przetargowa i kiedy się zakończy. - Działamy  na bardzo konkurencyjnym rynku - uzasadnia Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy firmy.

Przetarg na obsługę ATL Żywca został już przeprowadzony w połowie ub.r., ale nie zakończył się rozstrzygnięciem. Startowały w nim agencje G2, PZL, Just i Publicis, a w finale znalazły się dwie pierwsze. - Najlepsza okazała się propozycja PZL i od tego czasu pracowaliśmy nad jej wdrożeniem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Tołwiński. - Jednak na obecnym etapie procesu wzmacniania marki Żywiec podjęliśmy decyzje o poszerzeniu tej koncepcji o dodatkowe propozycje - zaznacza.

Przypomnijmy, że agencja PZL przygotowała kreację nowej kampanii Żywca, prowadzonej od początku marca pod hasłem „Pokaż język!”, (więcej o tej akcji).

Dołącz do dyskusji: Rusza kolejny przetarg na obsługę ATL piwa Żywiec

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
No właśnie, weźcie coś zróbcie ze sobą, bo lato się zbliża a z tą komunikacją to zaraz wam udział w rynku zjedzie o parę pp.
odpowiedź