Rusza płatny „Newsweek Plus”. Trzy tytuły w jednej ofercie online

Ringier Axel Springer Polska 2 marca br. wprowadzi płatną ofertę „Newsweek Plus” obejmującą treści z tygodnika „Newsweek”, miesięcznika „Newsweek Historia” oraz amerykańskiej wersji „Newsweeka”. Będą one dostępne online w ramach jednego konta na wszystkich urządzeniach.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Rusza płatny „Newsweek Plus”. Trzy tytuły w jednej ofercie online

- „Newsweek Plus” to wygodny dostęp do ekskluzywnych treści premium w internecie - podkreśla Dariusz Zieliński, dyrektor zarządzający marką „Newsweek”.

Nowa oferta, która ruszy w poniedziałek 2 marca br., pozwoli zalogowanym użytkownikom na czytanie wszystkich artykułów z aktualnego oraz archiwalnych wydań tygodnika „Newsweek Polska” i miesięcznika „Newsweek Historia”. Dodatkowo otrzymają oni dostęp do wybranych, przetłumaczonych na język polski, tekstów z amerykańskiej wersji tygodnika „Newsweek”.

Wszystkie te treści oferowane będą w przejrzystej formie na stronie internetowej (nie będzie na niej inwazyjnych reklam) oraz w aplikacjach na tablety, smartfony i na czytniki Kindle, gdzie dotąd „Newsweek” nie był dostępny. Dostęp do oferty będzie możliwy w ramach jednego loginu i po dokonaniu jednej płatności.

grafika

Wydawca przygotował promocyjną, tygodniową możliwość korzystania z „Newsweeka Plus” w cenie 0,99 zł. Następnie za kolejny tydzień dostępu do oferty zapłacić trzeba będzie 4,40 zł (cena jednego wydania papierowego „Newsweeka” to 5,90 zł). Z kolei miesięczny dostęp do „Newsweeka Plus” kosztować będzie 16 zł, kwartalny - 45 zł, półroczny  82 zł, a roczny - 159 zł.

Uruchomienie nowej płatnej oferty nie oznacza, że jakieś treści znikną z serwisu Newsweek.pl. Nadal będą tam się ukazywać autorskie materiały, głównie poświęcone bieżącym wydarzeniom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gazeta-wyborcza-z-55-tys-uzytkownikow-placacych-w-internecie ##

„Newsweek Plus” funkcjonować będzie w ramach stworzonej specjalnie dla całego wydawnictwa platformy płatnego kontentu. Za jej budowę odpowiadał zespól e-commerce spółki, a partnerem technologicznym projektu jest firma DreamLab wchodząca w skład Grupy Onet-RASP. Docelowo na tej platformie znaleźć się mają też treści z innych tytułów Ringier Axel Springer Polska.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w grudniu ub.r. serwis Newsweek.pl miał 1,97 mln użytkowników i zanotował 12,42 mln odsłon krajowych (więcej na ten temat). Z kolei średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Newsweek Polska” w 2014 roku wyniosła 118 610 egz. (dane ZKDP, dowiedz się więcej).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"