SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła wiosenna ramówka. „Strażacy” przyciągnęli 3,4 mln widzów a „Mamy Cię” - 3,2 mln

W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszyły się seriale TVP2, na czele z „M jak miłość”. W weekend ruszyły już pierwsze nowości z ramówki wiosennej, ale uplasowały się one dopiero pod koniec stawki.

fot. tvnfot. tvn

Najwięcej widzów w okresie od 23 lutego do 1 marca br. zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek obejrzało średnio 7,06 mln osób przy udziale na poziomie 42,05 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się serial TVP2 “Na dobre i na złe” z oglądalnością na poziomie 5,58 mln widzów (33,90 proc. udziału), a trzeci był „Teleexpress” TVP1 (4,8 mln widzów, 35,96 proc. udziału).

Na wysokim, piątym miejscu znalazły się skoki narciarskie rozegrane w ramach Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym w Falun, które obejrzało w sobotę w Jedynce 4,71 mln widzów (miały 34,46 proc. udziału).

Tuż po skokach, w sobotę o 20.35 TVP1 wyemitowała pierwszy odcinek nowego serialu „Strażacy”. Zgromadził on przed telewizorami średnio 3,36 mln widzów, co dało stacji 20,96 proc. udziału w rynku. Serial znalazł się na miejscu 15. zestawienia.

Z kolei najważniejszą nowością programową niedzieli był nadany o 20.00 pierwszy odcinek nowej serii programu TVN „Mamy Cię”, który znalazł się na 18. miejscu rankingu. Obejrzało go średnio 3,16 mln osób przy 18,10 proc. udziału.

Poza top 20 znalazły się dwa nowe obyczajowo-komediowe seriale TVN. Produkcję „Mąż czy nie mąż” pokazaną w niedzielę o 21.20 obejrzało średnio 2,17 mln widzów przy udziale na poziomie 13,63 proc. Z kolei wyemitowany pół godziny później serial „Nie rób scen” zgromadził 1,86 mln oglądających (udział wyniósł 13,40 proc.).

Topowe programy z okresu 23 lutego - 1 marca 2015

Wszyscy 4+

Program

Stacja

Data

Godz. emisji

AMR

SHR %

M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./

TVP2

24-02-2015

20:46 - 21:31

7 061 046

42,05%

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

25-02-2015

20:45 - 21:34

5 575 428

33,90%

TELEEXPRESS

TVP1

26-02-2015

17:57 - 18:01

4 795 635

35,96%

WIADOMOŚCI

TVP1

28-02-2015

19:42 - 20:05

4 782 171

30,85%

MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 SKOKI NARCIARSKIE M

TVP1

28-02-2015

16:59 - 19:21

4 706 594

34,46%

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

TVP1

26-02-2015

20:31 - 21:13

4 527 745

27,88%

BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./

TVP2

24-02-2015

20:08 - 20:32

4 451 160

26,29%

MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 /STUDIO SPORT/

TVP1

28-02-2015

19:29 - 19:36

4 440 481

28,75%

FAKTY

TVN

24-02-2015

19:00 - 19:26

4 115 579

26,57%

SPORT /SERWIS SPORT./

TVP1

01-03-2015

20:01 - 20:11

4 037 027

23,28%

KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ

TVP2

24-02-2015

21:42 - 21:46

4 006 143

26,36%

SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./

TVP1

26-02-2015

21:26 - 22:11

3 967 178

26,91%

CISZA NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./

TVP1

01-03-2015

20:25 - 21:09

3 599 431

20,40%

PROGNOZA POGODY

TVP1

01-03-2015

20:14 - 20:18

3 437 870

19,58%

STRAŻACY /SER.POL./

TVP1

28-02-2015

20:35 - 21:19

3 335 916

20,96%

JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/

TVP1

23-02-2015

17:26 - 17:51

3 256 185

26,26%

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

24-02-2015

19:56 - 20:10

3 207 567

19,20%

MAMY CIĘ /PROG.ROZR./

TVN

01-03-2015

19:59 - 21:18

3 157 593

18,10%

NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

25-02-2015

21:49 - 22:12

3 045 677

21,55%

KLAN /TELENOWELA POL./

TVP1

23-02-2015

17:57 - 18:19

3 023 640

22,76%

W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”. Obejrzało go 2,41 mln widzów przy udziale na poziomie 34,83 proc. Na drugim miejscu znalazł się serial „Na dobre i na złe” z 1,69 mln widzów i 25,96 proc. udziału.



W tej grupie „Mamy Cię” uplasowało się już na czwartej pozycji. Program ten śledziło tutaj 1,54 mln osób, a jego udział wyniósł 21,16 proc.

„Strażacy” zajęli zaś miejsce 16. z 1,11 mln widzów i 17,12 proc. udziału. Z kolei ostatnia, 20. lokata w zestawieniu przypadła serialowi „Mąż czy nie mąż”, który zdecydowało się obejrzeć 1,06 mln widzów z grupy 16-49, co dało stacji 14,83 proc. udziału.

Topowe programy z okresu 23 lutego - 1 marca 2015

16-49

Program

Stacja

Data

Godz. emisji

AMR

SHR %

M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./

TVP2

23-02-2015

20:44 - 21:29

2 409 535

34,83%

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

25-02-2015

20:45 - 21:34

1 691 192

25,96%

KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ

TVP2

23-02-2015

21:38 - 21:43

1 536 678

22,85%

MAMY CIĘ /PROG.ROZR./

TVN

01-03-2015

19:59 - 21:18

1 535 159

21,16%

WIADOMOŚCI

TVP1

28-02-2015

19:42 - 20:05

1 476 457

25,25%

FAKTY

TVN

23-02-2015

19:00 - 19:25

1 429 156

26,24%

MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 SKOKI NARCIARSKIE M

TVP1

28-02-2015

16:59 - 19:21

1 383 590

27,20%

MISTRZOSTWA ŚWIATA W NARCIARSTWIE KLASYCZNYM - FALUN 2015 /STUDIO SPORT/

TVP1

28-02-2015

19:29 - 19:36

1 377 801

24,17%

BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./

TVP2

24-02-2015

20:08 - 20:32

1 373 681

21,12%

2012 /FILM SF.USA/

Polsat

23-02-2015

20:10 - 23:17

1 312 464

21,16%

SPORT /SERWIS SPORT./

TVP1

01-03-2015

20:01 - 20:11

1 302 842

18,73%

TELEEXPRESS

TVP1

28-02-2015

18:22 - 18:26

1 268 563

24,42%

WYDARZENIA

Polsat

01-03-2015

18:50 - 19:16

1 181 755

20,05%

UNIWERSYTET POTWORNY /FILM ANIM.USA/

Polsat

27-02-2015

20:10 - 22:20

1 174 510

19,70%

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

23-02-2015

19:50 - 20:09

1 114 414

18,02%

STRAŻACY /SER.POL./

TVP1

28-02-2015

20:35 - 21:19

1 109 467

17,12%

PIERWSZA MIŁOŚĆ /SER.OBYCZ.POL./

Polsat

25-02-2015

17:59 - 18:45

1 102 387

22,74%

SPORT /SERWIS SPORT./

Polsat

01-03-2015

19:19 - 19:23

1 090 696

17,52%

TURYSTA /FILM THR.USA FRA./

Polsat

24-02-2015

20:09 - 22:14

1 090 352

16,46%

MĄŻ CZY NIE MĄŻ /SER.KOM.POL./

TVN

01-03-2015

21:19 - 21:51

1 062 760

14,83%

Dołącz do dyskusji: Ruszyła wiosenna ramówka. „Strażacy” przyciągnęli 3,4 mln widzów a „Mamy Cię” - 3,2 mln

40 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DL
Spodziewałem się czegoś lepszego po Mamy Cię. Te "gagi" dla mnie były kiepskie, a teksty Hołowni wręcz czasem żałosne. Może zlikwidują tej wiosny Mamy Cię, a za 10 lat znów powróci... oby w lepszym stylu lub chociaż na równi z poziomem sprzed dziesięciu lat
odpowiedź
User
michu
Fakt nuda Panie nuda w tych "gagach". A wciśnięcie w jeden gag chińczyka, którego widzę w co trzeciej reklamie czy serialu uświadamia, że "gwiazdy" dobrze wiedzą, że są nagrywane, bo wg mnie by go spokojnie rozpoznali. a wiadomo jaką oglądalność miały nowe seriale ogółem? Bo podano tylko komercyjną przy "Mąż czy nie mąż"?
odpowiedź
User
mamy
mamy cię żenujące!! do tego nuda jak cholera... nie ma to jak oglądać rozbierającego się mellera. super pomysł
odpowiedź