SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sarnowska odpowiedzialna za marketing i promocję Superstacji

Od marca współpracę z Superstacją rozpoczęła Katarzyna Sarnowska. Jest odpowiedzialna za plany marketingowe i politykę promocyjną kanału.

Sarnowska ma za sobą 5-letnie doświadczenie w mediach. Współpracowała m.in. z niezależnymi domami produkcyjnymi w zakresie promocji seriali i filmów fabularnych (Delta Film, Magic Hour, studio filmowe Gabi).

Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na specjalizacji psychologia mediów.

Dołącz do dyskusji: Sarnowska odpowiedzialna za marketing i promocję Superstacji

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K.S.
Już kiedyś pracowała w tej stacji na dużo niższym stanowisku i odpadła. Ale teraz zaczęła pracę dzięki bliskiej znajomości z nowym prezesem.
odpowiedź
User
Sylwek
Też mi ważna postać . Aż trzeba o niej pisać w mediach ? Chyba sama napisała do wirtualnych żeby zaistnieć, bo jej nazwisko nic nikomu nie mówi.
odpowiedź
User
kropa
Prezes jest bardzo sympatyczny i zna sie na telewizji, to widać
odpowiedź