Serce i Rozum z Mistrzem Do-Ping reklamują Neostradę (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa Neostrady oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ruszającej właśnie kampanii Orange reklamowana jest nowa oferta Neostrady, oparta na czterech wariantach prędkości: do 10, do 20, do 40 oraz do 80 Mb/s (zobacz szczegóły). Reklamy podkreślają, że przy korzystaniu z tego pierwszego wariantu płaci się tylko 49 zł z VAT (przy umowie na 24 miesiące). W żartobliwym spocie telewizyjnym Serce i Rozum trenują wschodnie sztuki walki, w towarzystwie Mistrza Do-Ping.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu