WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Blondynka” lepsza od „Tańca z gwiazdami”

Show Magdy Gessler wygrywa z konkurencją

2010-03-24 A A A KOMENTARZE: 14 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Nadawany w TVN-ie reality-show „Kuchenne rewolucje” po trzech odcinkach ma 2,56 mln widzów i wygrywa z propozycjami konkurencyjnych stacji.

Show Magdy Gessler wygrywa z konkurencją

Program nadawany jest w soboty o 18.00. TVN w czasie jego emisji ma 20,68 proc. udziału w grupie 4+, czyli więcej od konkurencyjnych stacji. Udział zajmującej drugie miejsce w tym paśmie TVP 1 wynosi bowiem 18,39 proc. (kanał pokazuje wtedy m.in. serial. „Komisarz Rex”, programy „Za kulisami Jedynki”i „Kabaretowa Jedynka” oraz kulisy „Modelek”), TVP 2 – 15,40 proc. („Panorama”, „Wideoteka dorosłego człowieka”), a Polsatu – 12,19 proc. („Wzór”, „Wydarzenia”) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

„Kuchenne rewolucje” jeszcze lepszy wynik osiągają w grupie komercyjnej 16-49, gdzie udział TVN w czasie emisji programu to 24,59 proc. Rok temu stacja w tym paśmie miała gorszy wynik w tej grupie (19,38 proc. udziału), natomiast w 4+ notowała podobne wyniki jak teraz (2,61 mln widzów i 20,60 proc. udziału).

Dane telemetryczne pokazują, że reality-show śledzą głównie kobiety, widzowie w wieku 30 -39 lat i po pięćdziesiątce oraz mieszkańcy miast.

W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni.

Oglądalność "Kuchennych rewolucji" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
06-03-2010 2 407 644 18,54% 21,29%
13-03-2010 2 673 402 21,84% 26,54%
20-03-2010 2 603 923 21,85% 26,12%
średnia 2 561 432 20,68% 24,59%


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu  

  Wszyscy 4+  
Stacja AMR AMR % SHR %
TVN – Kuchenne rewolucje 2 561 432 7,12% 20,68%
TVP 1 2 273 041 6,32% 18,39%
TVP 2 1 902 922 5,29% 15,40%
Polsat 1 507 117 4,19% 12,19%


Profil widowni reality-show 

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,48% 74
  Kobiety 64,52% 124
Wiek  4-9 3,25% 54
   10-15 5,26% 75
  16 - 19 2,47% 43
  20 - 24 3,89% 48
  25 - 29 7,74% 87
  30 - 34 11,38% 139
  35 - 39 8,67% 122
  40 - 44 5,22% 81
  45 - 49 7,03% 99
  50 - 54 9,81% 119
  55 - 59 9,98% 132
  60+ 25,30% 130
Wlk. miasta Wieś 30,80% 79
  < 50 tys. 24,49% 102
  50-100 tys. 11,50% 134
  100-200 tys. 8,99% 113
  > 200 tys. 24,21% 119
Zawód Top management 7,94% 102
  Pracownicy średniego szczebla 18,05% 125
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,86% 98
  Emeryci 33,24% 133
  Inni 20,91% 64
Wykształcenie Podstawowe 46,82% 102
  Średnie 31,28% 106
  Wyższe 13,39% 117
  Inne 8,51% 66


 

Autor: pp

Wiecej informacji: Magda Gessler, Kuchenne rewolucje

Komentarze (14) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia