Showmax wspiera Centrum Praw Kobiet habitami z serialu "Opowieść podręcznej 2"

Serwis Showmax rozpoczyna akcję "Ostatnia kolekcja - nadchodzi koniec mody", mającą na celu pomoc Centrum Praw Kobiet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. We współpracy z serwisem Showroom "sprzedawane" będą habity noszone przez bohaterki głośnego serialu "Opowieść podręcznej".

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Showmax wspiera Centrum Praw Kobiet habitami z serialu "Opowieść podręcznej 2"

"Ostatnia kolekcja" będzie dostępna tylko przez dwa dni - 24 i 25 maja, w serwisie Showroom.pl. Ubrania odwzorowują te, w których występują bohaterki fikcyjnego państwa Gilead, rządzonego przez ultraprawicowych fundamentalistów, gdzie rozgrywa się akcja "Opowieści podręcznej". Dominuje czerwień, ujednolicone kroje i minimalistyczne dodatki. Po kliknięciu pod dowolnym modelem na stronie „Ostatniej kolekcji”, klienci przekierowani będą na stronę Centrum Praw Kobiet, gdzie mogą zasilić organizację dowolną sumą.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

Showmax akcją „Ostatnia kolekcja” rozpoczyna cykl działań mających na celu zwrócenie uwagi na istotę walki o prawa kobiet. To również pierwsza odsłona cyklu akcji wspierających Centrum Praw Kobiet. Organizacja ta od 2016 r. nie dostaje środków z zarządzanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym, a tym samym nie może prowadzić swoich działań w takim wymiarze i zakresie, w jakim prowadziła wcześniej.

Drugie sezon "Opowieści podręcznej" na Showmaxie można oglądać od 25 kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics
Materiał reklamowy

Retinoidy dla każdego? Odkryj pełnię możliwości od BasicLab Dermocosmetics

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów