SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Przewodnik „Miejsca intymności” promuje prezerwatywy Skyn

Firma Skyn, producent prezerwatyw, we współpracy z magazynem „GQ” i „Conde Nast Traveller” przewodnik „Places of Intimacy” („Miejsca intymności”), prezentujący 30 miejsc na świecie, uznanych za najlepsze do uprawiania seksu.

Article

Wydanie przewodnika to rozwinięcie ubiegłorocznej kampanii pod tym samym hasłem - działania te rozpoczęto w kwietniu ub.r., a ich celem jest zwrócenie uwagi na to, że intymne chwile można przeżywać nie tylko w zaciszu sypialni.

- Gdy patrzymy na naszych konkurentów widzimy, że funkcjonujemy na rynku, który w dużej mierze komunikuje się takimi kwestiami, jak bezpieczeństwo, funkcjonalność, seks. Jako marka chcemy sięgnąć nieco głębiej i pokazać, że intymność i wspaniały seks są współzależne. Ludzie nie chcą wybierać między bezpiecznym a świetnym seksem. Uważamy, że nie powinni wybierać między bezpieczeństwem a swobodnym seksem - mówi Jeyan Heper, dyrektor generalny marki Skyn LifeStyles.

Poza listą najlepszych do uprawiania seksu miejsc (takich, jak m.in.  Rush Creek Lodge w Yosemite, Hotel L'and Vineyards w Portugalii i Le Pigalle w Paryżu) przewodnik zawiera także historie 14 par, które zostały wysłane w celu zbadania miejsc docelowych i zgłoszenia ich do rankingu opublikowanego w przewodniku.

Przewodnik będzie dostępny online (w wersji do pobrania), a fragmenty będą prezentowane w cyfrowych wydaniach „GQ” w pięciu krajach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przewodnik „Miejsca intymności” promuje prezerwatywy Skyn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing