Snapchat rozważa wprowadzenie reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia

Snapchat ma w planach wprowadzenie opcji wyświetlania w aplikacji reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia przez użytkownika - wynika z nieoficjalnych informacji. Firma rozważa zastosowanie formatu reklamowego, w którym treść od reklamodawcy będzie można zignorować dopiero po kilku sekundach.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O zamiarach reklamowych Snapchata poinformował serwis AdAge opierając się na własnych źródłach w kierownictwie firmy Snap Inc. która jest właścicielem aplikacji.

Zgodnie z opublikowanymi informacjami Snapchat rozważa obecnie zastosowanie nowych sposobów monetyzacji treści na platformie, bowiem sytuacja finansowa firmy nie jest najlepsza – co prawda w III kwartale ub.r. Snap odnotował wzrost przychodów, jednak strata netto sięgnęła kwoty 443 mln dol.

Wśród nowych źródeł przychodów rozważanych w gronie szefów Snapchata jest m.in. możliwości wyświetlania reklam w inny niż dotąd sposób. Chodzi o dodanie do reklam opcji uniemożliwiających użytkownikowi natychmiastowe ich pominięcie. W założeniach odbiorca przekazu będzie musiał przynajmniej przez kilka sekund obcować z przekazem reklamowym zanim będzie mógł go zignorować.

Nieoficjalnie Snapchat może wprowadzić reklamy które będzie można pominąć po 3 sekundach, gdy na ekranie pojawi się pozwalający na to przycisk. Podobne rozwiązanie jest już stosowane na wielu innych platformach, m.in. w serwisie YouTube.

Z raportów Snapchata wynika, że większość użytkowników aplikacji przewija treści reklamowe przed upływem 1 sekundy. To z kolei oznacza dla serwisu wymierne straty finansowe, które mogłyby zostać ograniczone w wypadku nawet nieznacznego wydłużenia czasu obcowania użytkownika z prezentowanym przekazem.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]