SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż pism męskich, „Playboy” liderem

W styczniu 2013 roku wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Najmniej zmniejszył się wynik „CKM”. Na pozycji lidera uplasował się „Playboy”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 64 062 egz. i względem stycznia 2012 roku była niższa o 11,23 proc.

Na drugim miejscu uplasował się „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 10,93 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 59 052 egz.

Ostatnie miejsce podium należało do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się najmniej w zestawieniu, bowiem o 10,86 proc. do 44 639 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,41 proc. i ostatecznie wyniósł 34 552 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu 2013 roku wyniosła 33 159 egz., po spadku o 10,62 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) spadł o 39,71 proc. do poziomu 7 958 egz.

Wirtualnemedia.plstyczeń
ZKDP20132012
TytułSprzedaż ogółem
Playboy6406272168
Men's Health Edycja Polska5905266299
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny4463950079
Logo3455244534
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit3315937100
Sukces795813199


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 28,37 proc.) pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei największy spadek zanotował tutaj miesięcznik „CKM” - było to 15,94 proc.

Wirtualnemedia.plmiesiąc
ZKDPstyczeń 2013grudzień 2012
TytułSprzedaż ogółem
Playboy6406249905
Men's Health Edycja Polska5905259176
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny4463953101
Logo3455229874
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit3315928966
Sukces79586155

 


 

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism męskich, „Playboy” liderem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hgh
Po co kupowac cos co mozna szyblo przejrzec w Empiku ? Skoro w kazdym magazynie i jest to samo
odpowiedź
User
łojejusiu
CKM z najwiekszym spadkiem! NIe dziwne skoro gazete dla targetu 18-80 robia panowie grubo po pięćdziesiątce a wszystkie pomysły "młodziaków" są torpedowane......
odpowiedź
User
łojejusiu
18-30 oczywiście....
odpowiedź