Spada sprzedaż pism podróżniczych, „National Geographic” liderem w I półroczu br.

W I połowie 2013 roku wszystkie miesięczniki podróżnicze zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w I półroczu 2013 roku wyniosła 47 673 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była o 6,43 proc. niższa. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,02 proc. i uplasował się na poziomie 28 169 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W I półroczu br. sprzedał się on w liczbie 12 171 egz., po spadku o 4,86 proc.

Spadek zanotował również plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie zmniejszyła się bowiem o 3,87 proc. i wyniosła 9 310 egz.

W czerwcu 2013 roku pierwsze miejsce również należało do miesięcznika „National Geographic Polska”. Wynik tego tytułu w porównaniu do czerwca 2012 roku zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,88 proc. i uplasował się na poziomie 44 307 egz. Drugie miejsce zajął „NG Traveler” (30 634 egz.; wzrost o 14 proc. - największy w zestawieniu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy